aktua Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2008 Witam wszystkich, krotki opis problemu: kolezanka juz oddala 3 razy notebooka do serwisu asus, ale nadal nie działa tak jak powinien. Czy mozna sie domagac od nich wymiany sprzetu na nowy ? Serwis twierdzi ze tylko w wyjatkowych przypadkach, umowa niestety nic na ten temat nie wspomina, a sami nie potrafia zdefiniowac tych wyjatkowych przypadkow :| Gdzie jeszcze szukac pomocy w tej sprawie, moze jakies 'prawa konsumenta w Unii' albo cos w ten desen ? Dzieki, pozdrawiam Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redjohnny Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Witam wszystkich, krotki opis problemu: kolezanka juz oddala 3 razy notebooka do serwisu asus, ale nadal nie działa tak jak powinien. Czy mozna sie domagac od nich wymiany sprzetu na nowy ? Serwis twierdzi ze tylko w wyjatkowych przypadkach, umowa niestety nic na ten temat nie wspomina, a sami nie potrafia zdefiniowac tych wyjatkowych przypadkow :| Gdzie jeszcze szukac pomocy w tej sprawie, moze jakies 'prawa konsumenta w Unii' albo cos w ten desen ? Dzieki, pozdrawiam Tomek Przeczytaj dokładnie kartę gwarancyjną. Z tego co pamiętam to po iluś tam naprawach możesz się domagać zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru na nowy. Oczywiście takowy zapis musi widnieć w karcie gwarancyjnej. Niestety nie zawsze tak jest. Jest jeszcze taki przepis że w przeciągu dwóch lat możesz zwrócić sprzęt sprzedawcy jeżeli wcześniej udowodnisz że w momencie zakupu był wadliwy. Zazwyczaj jest to niemożliwe. Nie jestem prawnikiem więc ci tego fachowo nie wytłumaczę. Jak już wcześniej napisałem, najlepiej jak dokładnie przeczytasz warunki gwarancji które dostałeś razem z laptopem. Pozdrawiam. Pozdrawiam. Edytowane 2 Marca 2008 przez AK-105 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...