Rafciooo Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 Od razu powiem że jestem zielony jeśli chodzi o sieci :) Mam 2 kompy i chcę do obydwu podłączyć sieć... Wiem że mój dostawca neta ma zabezpieczenie że net działa tylko na danej karcie sieciowej (na 1 adresie MAC). Co bym musiał kupić żeby podłączyć obydwa do neta?? :) Jakiś swich/router? Dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mernest Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 Czy internet idzie przez modem do komputera czy bezpośrednio przez ETH(LAN) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonzus Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 Moze kabel krosowany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 masz dwa wyjscia: 1. router 2. udostepnienie polaczenia internetowego (komputer udostepniajacy musi byc wlaczony, aby na drugim byl net) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v3ctor Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 zdecydowanie router z funkcja klonowania mac adresu :) napisz czy chcesz tylko po kablu czy moze wifi i przedzial cenowy to cos sie znajdzie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciooo Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) Na WiFi mi nie zależy a przedział cenowy to jak najtaniej :) A net nie przechodzi przez modem :) Edytowane 8 Marca 2008 przez Rafciooo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...