seba_999 Opublikowano 17 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2008 Witam. Mam pytanie - czy dałoby się napisać np plik bat, który po uruchomieniu łączyłby się z adresem Liveboxa (192.168.1.1) zalogował się i spowodował rozłączenie i ponowne nawiązanie połączenia internetowego? Jeśli tak, to proszę o pomoc, gdyż jestem zielony w tych sprawach. Z góry dzięki i pozdrawiam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 21 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2008 sam plik bat się nie połączy, bo bat wykonuje tylko programy. Znam kogoś kto ostatnio pisał chyba podobny programik w C# to może się i Tobie przyda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_999 Opublikowano 21 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2008 Znam kogoś kto ostatnio pisał chyba podobny programik w C# to może się i Tobie przyda :)Jakieś szczegóły? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABI-FOX Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2008 Mi też by się taki przydał :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...