FREE_USER Opublikowano 26 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2003 Mam problem z wiatraczkiem od mojej karty graficznej TI4200 Gainwarda Minowicie przy włączaniu kompa szęszczy , szeleści strasznie po jakiś 2 min jest ok ale troche mnie to wqowia :) A dylemat mam taki czy opłaca się taką kartę wysyłać do MM czy nie ! Jak to g ó w n o naprawić (karta na gwarancji) No oczywiście czyściłem wiatraczek i nic to samo :( Co z tym fantem zrobić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMo Opublikowano 26 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2003 No jak czyszczenie i smarowanie nie pomogło to wyśli ją na gwarancje. Bo po co masz się męczyć z tym helikopterem :?: :!: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacieX Opublikowano 26 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2003 albo gwarancja albo kup sobie nowy nie wiem dokładnie jaki to będzie koszt ale wentyl do gf 2 kosztuje mniej niz 6 zl. to do tego dajmy maxx ok 20 zl. ale to maxx wiec moze tak albo jeszcze zestaw chlodzenia grafy od cooler mastera albo zalmana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FREE_USER Opublikowano 26 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2003 albo gwarancja albo kup sobie nowy nie wiem dokładnie jaki to będzie koszt ale wentyl do gf 2 kosztuje mniej niz 6 zl. to do tego dajmy maxx ok 20 zl. ale to maxx wiec moze tak albo jeszcze zestaw chlodzenia grafy od cooler mastera albo zalmana. Troche mi szkoda tracic czasu na wysylki z MM więc chyba kupie wiatraczek a ten Cooler master ile kosztuje i czy jest dostępny w Poznaniu gdzieś ? wie ktos może ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 Wez rozkrec cale to badziewie, wyjmij bebechy, wpuść tam smaru (ja używam do tego wd40) i musi działać. Juz nie jeden wiatraczek odmawial mi posluszenstwa i zawsze mi to pomagało! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMo Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 Słyszałem że WD 40 to nie jest dobry środek do smarowania wiatraków, kiedyś coś reed o tym pisał ale jush nie pamiętam dokładnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Portal Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 rozbierz , przeczysc w srodku i nasmaruj ale nie WD40 tylko np zwyklym elejem silnikowym samochodowym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FREE_USER Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 No dobra ok ale w końcu jaki smar czy olej polecacie ? Bo chyba mnie przekonaliście tylko jak to g ó w n o rozkręcić Karta wygląda tak : gdzie dostane taki maleńki śrubokręt ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshem Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 ja tez wd40 uzywam i jest dobrze. co do srubokreta - nasuwa mi sie tylko jedna odpowiedz - w sklepie. a na powaznie - jak masz w okolicy sklep w stylu castoramy/obi/praktikera to idz. pomoze tez sklepik w stylu 1001 drobiazgow, tam takie rzeczy tez bywaja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 WD40 nie nadaje sie do smarowania lozysk, czy to slizgowych czy kulkowych. Ci ktorzy to robia, to chyba czytac nie umia i nie maja pojecia o smarowaniu. WD40 nie ma takich wlasciwosci, moze, a wrecz powinien z czasem spowodowac zatarcie sie wentyla. Do smatowania slizgowych stosuje sie olej, najlepiej silnikowy z auta. Do kulkowych smar grafitowy. "Podziwiam" ludzi ktorzy robia sami sobie taie numery. Nie wiem, czy tak trudno stosowac to co powinno ? Te kilka kropli oleju to drogo ? Albo ta odrobina smaru ? trzeba miec nawalone w leb zeby psuc sobie samemu sprzet, wylacznie przez glupote, albo analfabetyzm ? 8O Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 ... Do smatowania slizgowych stosuje sie olej, najlepiej silnikowy z auta. Do kulkowych smar grafitowy... 8O :roll: :lol: chyba w nerwach napisales odwrotnie :?: do lozysk sligowych (ciernych) -> smar grafitowy do lozysk kulkowych (tocznych) -> np TOWOT (smar samochodowy) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 ja tam uzywam wd40 i tyle:P i jakos sprzet mi juz 3 lata chodzi i nic sie nie dzieje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 ... Do smatowania slizgowych stosuje sie olej, najlepiej silnikowy z auta. Do kulkowych smar grafitowy... 8O :roll: :lol: chyba w nerwach napisales odwrotnie :?: do lozysk sligowych (ciernych) -> smar grafitowy do lozysk kulkowych (tocznych) -> np TOWOT (smar samochodowy) Nic juz wiecej nie napisze o smarowaniu, bylo to przeciez X razy pisane :x jak ktos lubi WD40 to niech smaruje, tylko wczesniej (jezeli ma problemy z czytaniem) niech oblooka obrazki na bootli, to pewnie specjalnie dla lamerow zamiescili, zeby widzieli do czego sie go stosuje. z mojej strony EOT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FREE_USER Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 WD40 nie nadaje sie do smarowania lozysk, czy to slizgowych czy kulkowych. Ci ktorzy to robia, to chyba czytac nie umia i nie maja pojecia o smarowaniu. WD40 nie ma takich wlasciwosci, moze, a wrecz powinien z czasem spowodowac zatarcie sie wentyla. Do smatowania slizgowych stosuje sie olej, najlepiej silnikowy z auta. Do kulkowych smar grafitowy. "Podziwiam" ludzi ktorzy robia sami sobie taie numery. Nie wiem, czy tak trudno stosowac to co powinno ? Te kilka kropli oleju to drogo ? Albo ta odrobina smaru ? trzeba miec nawalone w leb zeby psuc sobie samemu sprzet, wylacznie przez glupote, albo analfabetyzm ? 8O Jesli temat był poruszany to sorki :wink: mnie na tweak.pl nie ma zbyt często czasami wpadne tylko :) Dzięki za wyjaśnienie sprawy z tym smarowaniem :) Innym tez dziękuje zapierdzielam do Castoramy :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 ja tam uzywam wd40 i tyle:P i jakos sprzet mi juz 3 lata chodzi i nic sie nie dzieje no ja tez uzywam :D niedawno jak po zimie nie moglem otworzyc klodki od bramy na dzialce to psiknalem WD40 :P i ladnie rozpuscilo stary smar i odparowalo wilgoc, dodatkow spryskalem zawiasy w drzwiach wejsciowych w domu i do tego sluzy WD40 a nie do smarowania :!: PS a ostatnio czytalem jak koles sobie psiknal WD40 w lozyska od roweru (zeby rozuszac po zimie) i po 2 dniach byly do wymiany bo zaczely skrzypiec 8O i nie pomagalo smarowanie prawdziwym samrem :!: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 ja polecam olej silnikowy letni :) ma idealne wlasciwosci smarownicze:) badz oliwe do maszyn ale olej ma wieksza lepkosc i gestosc :) a co do wd40 to chyba chcesz go zatrzec na cacy - moze na pare dni to pomoze ale pozniej bedzie chodzil jeszcze gorzej :) co do wiatraka to najlepiej rozkrecic go i wyjac oske i wtedy nasmarowac, mozna rowniec wpuscic normalnie pare kropel w okolice trzpienia i tez powinno przyniesc efekt ale napewno nie taki jak w przypadku 1. tu kurs smarowania - niestety wcielo zdjecia :-/ http://news.free4web.pl/PokazNews.jsp?u=32196&n=34711 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FREE_USER Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 Jeszcze tylko jedno czy taki wiatrak podpasi pod tą karte : ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 27 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2003 a po co ladowac kase w nowy - proponuje zregenerowac ten i jak calkowicie padnie kupic nowy. Najlepszym rozwiazaniem jest jednak radiator z rurkami cieplnymi (heat pipes) cos ala Zalman. Nie halasuje i jest skuteczne - jedyny minus to ze zajmuje wiecej miejsca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...