Skocz do zawartości
ath

Sbk 08: Superbike World Championship 08

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

premiera: czerwiec 2008

http://www.sbkthegame.com/

 

scr - http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=104060

 

trailer - http://www.youtube.com/watch?v=FFyz5alUxqI

 

SBK 08: Superbike World Championship 08 jest kolejną już grą wyścigową z tytułowej serii, skierowaną w stronę sympatyków dwóch kółek. Zgodnie z tym co może sugerować jej tytuł, uczestniczymy w wyścigach motocyklowych, zasiadając za sterami wyjątkowo zwinnych, lecz trudnych do opanowania maszyn. SBK 08 w znacznym stopniu nawiązuje do konkurencyjnego cyklu, a mianowicie MotoGP. Przygotowany przez studio developerskie Milestone produkt wyróżnia się jednak przede wszystkim bardziej realistycznym podejściem do rozgrywki. W rezultacie opanowanie maszyny oraz osiąganie dobrych wyników jest wyłącznie rezultatem wielogodzinnych treningów i doskonałego zapoznania się z ogólnymi zasadami sterowania motocyklem. Warto też dodać, iż dla producenta nie jest to pierwszy kontakt z grami z tego gatunku. Firma Milestone w latach 1998-2001 zajmowała się bowiem developingiem kolejnych odcinków serii Superbike dla Electronic Arts. Milestone na swoim koncie ma też wiele innych cenionych przez graczy wyścigów, między innymi kultowego Screamera.

 

Druga istotna różnica względem cyklu MotoGP dotyczy typów mistrzostw, na których bazuje opisywany produkt. Są to oczywiście Superbike World Championship. W rezultacie możemy liczyć na obecność wszystkich teamów oraz zawodników, znanych z prawdziwych zawodów. Startujemy także na doskonale poznanych z transmisji telewizyjnych trasach. Wartu tu dodać, że elementem odróżniającym mistrzostwa Superbike od zawodów z cyklu MotoGP jest rodzaj zastosowanych maszyn. Są to bowiem seryjne motocykle, które na potrzeby wyścigów w pewnym stopniu stuningowano. Nie jest więc tak, iż dosiada się niedostępnych w sprzedaży motocykli.

 

Jak już zostało powiedziane, SBK 08 stawia przede wszystkim na realistyczny charakter rozgrywki, co przekłada się na wysoki poziom trudności zabawy. Do dyspozycji gracza oddano między innymi szerokie opcje dokonywania ustawień niemalże wszystkich elementów składowych dwukołowej maszyny. Sporego doświadczenia wymaga także pokonywanie zakrętów, balansowanie ciałem, czy umiejętne korzystanie z obu hamulców. Wyścig może być obserwowany z wielu różnych kamer, lecz najlepsze wrażenia osiąga się z widoku ukazującego akcję z oczu motocyklisty. Nowością w SBK 08 są także szersze opcje wchodzenia w interakcje z członkami teamu. Od pracowników zespołu można dowiedzieć się więcej na temat najczęściej popełnianych błędów czy proponowanych modyfikacji ustawień. Wszystkie zmiany można na bieżąco testować.

 

Opisywana edycja gry zawiera też jednak kilka uproszczeń, stworzonych z myślą o początkujących i średnio zaawansowanych graczach. Elementy te nie zostały zawarte w poprzedniej wersji SBK, tak więc jest to zupełna nowość. Oprócz standardowych trybów dla pojedynczego gracza, takich jak pojedyncze zawody, wyścig z czasem czy mistrzostwa, zadbano także o sympatyków multiplayerowych zmagań. Oprawa wizualna SBK 08 prezentuje się jeszcze lepiej od poprzedniej edycji. Poprawiono zarówno wygląd motocykli, jak i poziom szczegółowości otoczenia tras.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś może w SBK08?

Ja pare kółek przejechałem i musze powiedzieć, że poziom trudności mnie przytłacza póki co :) Ciężko przejechać kółko bez wywrotki. Moc motocykla jest tak odczuwalna w zakrętach, że aż strach dodawać gazu :)

Generalnie gra wciąga, mam nadzieję jednak, że starczy mi cierpliwości do niej...

Póki co nie wyobrażam sobie grania na full sim. Balansowanie ciałem, manualna zmiana biegów....ufff naprawde respect dla ludzi, którzy potrafią kręcić takie czasy i w takim stylu jak chociażby gość z linka poniżej:

http://pl.youtube.com/watch?v=8n_q_31OFTg

p

s.

Jeśli ktoś także zmaga się z SBK to niech napisze jak ma skonfigurowanego pada. Jak jest najwygodniej? Może mi ktoś napisać jak jest ustawiony defaultowo na padzie do X360? Ja lewym analogiem steruje na boki, a prawy pełni funkcję przepustnicy.... hamulec przedni pod [ ] a tylni pod X.

 

IMO na klawiaturze ani rusz. Analog jest potrzebny zwłaszcza do dozowania gazu w zakrętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja grałem na klawie i dałem sobie spokój, bo bez sensu. ;)

Na dual shocku nie próbowałem. W porównaniu do Moto Gp'07 gra ma duże wymagania, ale i grafa jest o niebo lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do grafiki to bym się nie zgodził. Jak na takie wymagania nic szczególnego w niej nie ma. Jest dość 'plastikowa' imo. Co lepsze gra ma taki sam fps u mnie na max detalach jak i po wyłączeniu wszelkich fajerwerków. Idę trochę potrenować [;

 

edit:

Monza - 1m 55sek - sukces :P

Edytowane przez EXO3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś może w SBK08?

Ja pare kółek przejechałem i musze powiedzieć, że poziom trudności mnie przytłacza póki co :) Ciężko przejechać kółko bez wywrotki. Moc motocykla jest tak odczuwalna w zakrętach, że aż strach dodawać gazu :)

Generalnie gra wciąga, mam nadzieję jednak, że starczy mi cierpliwości do niej...

Póki co nie wyobrażam sobie grania na full sim. Balansowanie ciałem, manualna zmiana biegów....ufff naprawde respect dla ludzi, którzy potrafią kręcić takie czasy i w takim stylu jak chociażby gość z linka poniżej:

http://pl.youtube.com/watch?v=8n_q_31OFTg

p

s.

Jeśli ktoś także zmaga się z SBK to niech napisze jak ma skonfigurowanego pada. Jak jest najwygodniej? Może mi ktoś napisać jak jest ustawiony defaultowo na padzie do X360? Ja lewym analogiem steruje na boki, a prawy pełni funkcję przepustnicy.... hamulec przedni pod [ ] a tylni pod X.

 

IMO na klawiaturze ani rusz. Analog jest potrzebny zwłaszcza do dozowania gazu w zakrętach.

Ja gram na X360 (ijuż kończe - challenge, time triale, championship na na poziomie real zrobione) ale z automatyczna skrzynia. Lewy trigger hamulec przedni, A hamulec tylny, X sobie ustawilem świece, B motor w dół (pod tymi są ustawione defaultowo biegi o ile pamietam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przeczytać opinię kogoś kto grał w serię MOTO GP. Ja miałem styczność z SBK na PSP i powiem tylko tyle że nie zagram już w tę grę, ba, nawet nie chciałbym wziąć oryginalnej gry taka to kompromitacja że szok. Jestem fanem serii Moto GP ale otwarty jestem na konkurencję ale nie wiem czy warto sprawdzać tę grę na PC po tym co widziałem na PSP. Tak dodam od siebie jeszcze że to jedna z najgorszych gier w jakie miałem okazję zagrać na PSP.

 

Odnośnie realizmu jazdy to co za dureń chce oddać go w grze komputerowej. Z tego co ktoś napisał że strach dodawać gazu na zakręcie lub przy jego wyjściu to co to za gra. Gra ma dawać przyjemność a nie stresować. Jak ktoś myśli że da się oddać realizm czegokolwiek na monitorze komputera to dlaczego nikt nie zrobi symulatora seksu? Bo się nie da. Gra może wyglądać realistycznie ale nie zmuszać gracza do wciskania 3 przycisków naraz i kombinowania gdzie pochylić nogę aby wejść w zakręt przy kącie 37'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przeczytać opinię kogoś kto grał w serię MOTO GP. Ja miałem styczność z SBK na PSP i powiem tylko tyle że nie zagram już w tę grę, ba, nawet nie chciałbym wziąć oryginalnej gry taka to kompromitacja że szok. Jestem fanem serii Moto GP ale otwarty jestem na konkurencję ale nie wiem czy warto sprawdzać tę grę na PC po tym co widziałem na PSP. Tak dodam od siebie jeszcze że to jedna z najgorszych gier w jakie miałem okazję zagrać na PSP.

 

Odnośnie realizmu jazdy to co za dureń chce oddać go w grze komputerowej. Z tego co ktoś napisał że strach dodawać gazu na zakręcie lub przy jego wyjściu to co to za gra. Gra ma dawać przyjemność a nie stresować. Jak ktoś myśli że da się oddać realizm czegokolwiek na monitorze komputera to dlaczego nikt nie zrobi symulatora seksu? Bo się nie da. Gra może wyglądać realistycznie ale nie zmuszać gracza do wciskania 3 przycisków naraz i kombinowania gdzie pochylić nogę aby wejść w zakręt przy kącie 37'.

Ja grałem swego czasu całkiem sporo w MotoGP i mi osobiście SBK przypadł do gustu. Nie wiem, w którą część głównie grasz... i czy na ustawieniach sim czy arcade. Jeśli MotoGP 2 w sim Ci się podoba to z pewnością SBK także będzie.

Jeśli wolisz jednak full arcade to chyba lepsze będzie pozostanie przy MGP.

Co do 2 części Twojego posta to powiem tak: o gustach się nie dyskutuje. Mnie np banalne ścigałki szybko nudzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...