Tomsonowy Napisano 31 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2008 Witam. Ostatnio zakupiłem kartę dźwiękową Creative Xtreme Gamer i mam z nią mały problem, który wygląda następująco. Postąpiłem według instrukcji, podłączyłem kartę. Wyłączyłem zintegrowaną kartę w BIOS'ie, przeinstalowałem system na czysto. Zainstalowałem wszystko co trzeba, sterowniki i software z płyty.. i czas na restart komputera. Po restarcie widzę czarny ekran, nie ładuje się Windows.. innym razem ładował się BootScreen, ale później zatrzymał się na wstępnym niebieskim ekranie z logiem Windowsa XP. Jest ktoś w stanie mi pomóc, bo już nic nie przychodzi mi do głowy :/ Podejrzewam, że to coś z softem, samą kartę komputer wykrywa.. raz zainstalowałem sterowniki przez managera Windowsa i wszystko chodziło, ale bez soft'a. Gdy zainstalowałem soft'a z płyty, dzieje się tak jak już wyżej napisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janekk Napisano 31 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2008 Spróbuj wgrać najnowszy soft ze strony producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomsonowy Napisano 31 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2008 ściągnąłem, zainstalowałem i nadal ten sam problem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janekk Napisano 31 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2008 Być może karta gryzie się z mobo, raz tak miałem jak kupiłem Audigy 1, to na mobo od Asrocka miałem bluescreeny, itp, a na innym kompie opartym o płytę Asusa nie było problemu, sprawdź u kogoś tą kartę, jak dalej będzie to samo, to wina karty i musisz wymienić jeśli masz gwarancje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomsonowy Napisano 31 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2008 Tak się składa, że właśnie moja płyta główna to ASRock :/ cóż, zaniosę do serwisu, może oni coś wymyślą. W każdym razie dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...