borsuk_1 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) W moim 3-miesięcznym notebooku (Lenovo IBM Thinkpad R61i) siadła karta Wi-Fi i teraz nie bardzo wiem, jak oddać go na gwarancje, bo przecież niby jest door-to-door, tylko co z tym zrobić? Z instrukcji obsługi i innych dołączonych papierków niewiele wynika. Mam po prostu skontaktować sie z najbliższym centrum serwisowym Lenovo (oddział w Krakowie), czy go po prostu tam zawieźć, bo jestem kompletnie zielony :huh: Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez borsuk_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Jesli jest door2door, to sami po niego kuriera przysla. Skontaktuj sie z polskim serwisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...