Skocz do zawartości
borsuk_1

Procedura Gwarancyjna Lenovo

Rekomendowane odpowiedzi

W moim 3-miesięcznym notebooku (Lenovo IBM Thinkpad R61i) siadła karta Wi-Fi i teraz nie bardzo wiem, jak oddać go na gwarancje, bo przecież niby jest door-to-door, tylko co z tym zrobić? Z instrukcji obsługi i innych dołączonych papierków niewiele wynika. Mam po prostu skontaktować sie z najbliższym centrum serwisowym Lenovo (oddział w Krakowie), czy go po prostu tam zawieźć, bo jestem kompletnie zielony :huh:

Edytowane przez borsuk_1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...