Skocz do zawartości
Gość Kruca

Problem Z Dźwiękiem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam płytę główna Asus P5Q-E. Wgrałem wszystkie sterowniki do karty dźwiękowej oraz dobrze podłączyłem kable zielony do zielonego złącza różowy do różowego jednak głosu nie ma. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdź na innym kompie swój sprzęt audio.

2. Spróbuj ponownie zainstalować sterowniki ( wcześniej je odinstaluj ). Pamiętaj, że sterowniki instalujemy zawsze na partycji systemowej.

3. Podłącz inne słuchawki/głośniki.

4. Jeżeli go posiadasz to podłącz swój sprzęt audio do panelu przedniego w obudowie.

 

Jeżeli nic z powyższych nie pomogło to podejrzewam, że AUDIO na płycie jest stuknięte.

 

Miłego wieczorka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mam takie jeszcze pytanko pewne. Bo tak ogólnie to wczoraj odebrałem go z serwisu. I chciał bym sprawdzić czy sklep nie włożył mi jakiegoś scierwa zamiast mojej płytki głównej. Mam opakowanie po płytce i czy da się jakoś sprawdzić czy ta płyta w moim kompie to ta sama co z opakowania. Chodzi mi o jakiś kod albo nr seryjny. I jak to sprawdzić?? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak niestety nie zrobiłem, ale następnym razem tak zrobię. A teraz muszę jakoś inaczej to sprawdzić czekam na propozycje. Proszę o help.

 

 

Udało mi się uruchomić dźwięk... Myślę że przyczyna były uwalone złącza na płycie główniej ponieważ jak podłączyłem kable od głośników do obudowy to dźwięk jest :) no ale muszę jechać znowu do serwisu i to zgłosić. ;/ Zapewne oni coś zrobili bo przed oddaniem na gware wszystko działało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że znasz już przyczynę problemu, jedź do serwisu i pogadaj.

Odnośnie twojego pytania co do weryfikacji to jest taka możliwość. Model można w łatwy sposób sprawdzić za pomocą programów diagnostycznych takich jak np. Everest. Jeżeli masz na 100% ten sam model ale masz wątpliwości czy otrzymałeś swoją płytę którą dawałeś na gwarancję to warto zajrzeć do gwarancji, faktury vat takiego podzespołu. Powinien tam znajdować się nr seryjny produktu. Następnie otwierasz budę i porównujesz ten nr z tym który jest wypisany na podzespole. To tak na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...