smurv Opublikowano 18 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2008 ostatnio skladalem uklad laing>tc2x120>bwa1>d-tek no i po zalaniu laing nie chcial ruszyc wlaczylem wylaczylem pare razy potrzasnolem i ryszyl ladnie a dzis rano to samo znowu nie rusza;/ jakies sugestie ? ps jak puscic lainga na 7V ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celin Opublikowano 18 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2008 czy masz zalozony jakis top? jesli tak o sprawdz czy aby wirnik nei zawadza o top lub czy czasem za mocno nei dokreciles, co do voltow to starsze wersje byly mniej oporne na niskie napiecie, te nowsze to chyba nie obejdzie sie bez jakiegos moda ale to juz niech wypowie sie ktos bardziej zorientowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedras77 Opublikowano 20 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2008 Ja bym stawial na to ze zawadza top. Kilka razy juz to przerabialem, fabryczny tez moze zawadzac jak za mocno rokrecisz, zalezy jaka masz rewizje pompki i z jakim wirnikiem, najlepiej daj fotke, mam w sumie teraz 4DDC i 1 MCP-655 tak ze troszke sie juz z nimi pomeczylem :) Co do opuszczania napiec najlepiej zrob to przez dedykowany regulator, ewentualnie zlec komus zrobienie takiego ustrojstwa, podpinanie go na kablach 12 i 5 V jest dosc ryzykowne, przy rozruchu albo zablokowaniu wirnika tak jak pewnie masz w tej chwili uwali Ci zasilacz jak nic, zwarcie miedzy liniami 12 i 5v jest bardziej niebezpieczne dla zasilki niz do masy, to juz tez kilka razy przerabialem :) DDC to nie wentylator i szarpie troszki pradu, dla tego nie polecal bym takiego zabiegu, a zatrzymanie wirnika w silniku DC = stan zwarcia! (czyli prad kolo 20 kilka razy wiekszy, w zaleznosci od typu silnika oczywiscie, przy rozruchu wez pod uwage ze silnik DC srednio, oczywiscie w zaleznosci od jego typu, zezre kolo 5x prad znamionowy, wiec regulator, ktory ma miby tyle co DDC na kanal, czyli te 10W moze nie przezyc roztuchu) Dla tego wlasnie warto dla swietego spokoju kupic dedykowane rozwiazanie, nie jest to tanie, bodajrze kolo 80pln, ale masz wieksza pewnosc ze nie zdechnie zaraz, nawet jesli zwykly regulator ma te 18W na kanale to nie koniecznie znaczy ze ma przystosowane zabezpieczenia do startowania silnikow, wiec tutaj jest pewne ryzyko ze moze nie ruszyc pewnego razu, lepiej dmuchac na zimne :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...