Skocz do zawartości
itkonto

Problem Z Hp 1505

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Proces instalacji drukarki przebiegł bez problemu, została poprawnie rozpoznana, ale nie drukuje żadnego dokumentu. Polecenie drukowania pojawia się w kolejce wydruku na 2 sek i znika. Nie wyświetla się żaden błąd. Ten sam sprzęt zainstalowałem na lapku z takim samym sys w ten sam sposób i odziwa tam chodzi bez problemu... Posiadam xp prof sp2. Sprawdzałem czy nie jest w trybie offline, resetowałem, usuwałem port usb (drukarka podłączona lokalnie na usb) instalowałem od nowa, przekładałem do innych portów, próbowałem drukować z notatnika, z lini poleceń i wszędzie to samo. Może ktoś spotkał się kiedyś z takim przypadkiem? Co moge jeszcze zrobić?

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kabel jest na 100% ok ponieważ podłączałem go do lapka i na nim chodzi bez problemu. Pan od wsparcia technicznego hp już się poddał, gdyż podał mi trzy pomysły na rozwiązanie problemu i żaden z nich nie był skuteczny. Także pozostaje mi to nie uniknione stawianie systemu od nowa. Niestety mam dużo programów zainstalowanych i nie chce mi się do tego zabrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rada

 

Proszę wejść w menu Drukarki i Faxy kliknąć 2 razy na ikonę drukarki i sprawdzić czy są dokumenty w kolejce do drukowania. Jeśli jakieś się tam znajdują, to należy je usunąć. Następnie proszę wejść w Mój komputer / dysk C / folder windows / folder system32 / folder spool / folder printers i z tego katalogu również usunąć wszelkie dokumenty. Gdyby pliki te nie dały się usunąć, należy zrestartować komputer, wyjąć kabel USB i raz jeszcze je usunąć.

Następnie proszę wejść w Start wybrać opcję Uruchom, wpisać %temp% i zatwierdzić. Otworzy się okno folderu tymczasowego TEMP. Proszę wszystko usunąć z tego folderu, ale proszę pamiętać aby nie usunąć samego folderu TEMP.

Proponuję jeszcze usunąć pliki cookie. Aby to zrobić należy otworzyć Internet Explorer, wybrać menu Narzędzia / opcje internetowe / i w zakładce Ogólne wybrać "Usuń pliki cookie" oraz "usuń pliki" a następnie zatwierdzić po ich usunięciu.

Teraz proszę spróbować wydrukować stronę testową ze sterownika drukarki.

W kolejnym kroku proszę wejść w Panel Sterowania/Drukarki i Faxy, tam na ikonie naszego urządzenia klikamy raz prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję Właściwości. W zakładce zaawansowane zaznaczmy opcję Drukuj bezpośrednio do drukarki, zatwierdzamy klikając na Zastosuj i OK.

Teraz proszę spróbować wydrukować dowolny dokument.

 

 

Druga 

 

JEŚLI POSIADA PAN KOMPUTER STACJONARNY/ LAPTOP INNEJ FIRMY, NIŻ HP /PRESARIO/ COMPAQ PROSZĘ WYKONAĆ W CAŁOŚCI PONIŻSZE INSTRUKCJE. W PRZYPADKU, GDY JEST TO JEDEN Z WYŻEJ WYMIENIONYCH KOMPUTERÓW PROSZĘ NIE WYKONYWAĆ PONIŻSZYCH INSTRUKCJI DOTYCZĄCYCH ZMIAN W REJESTRZE.

Proszę odłączyć urządzenie od komputera.

Usunąć sterownik drukarki i wszelkie oprogramowanie HP # należy wejść Menu Start => Panel Sterowania => Dodaj/Usuń Programy => usunąć całe oprogramowanie mające w nazwie HP.

Następnie proszę wykonać następujące czynności (nieprawidłowe przeprowadzenie zmian w rejestrze może spowodować błędy w systemie, dlatego proszę bardzo dokładnie zastosować się do poniższej instrukcji):

 

1. Wejść w Start -> Uruchom

 

2. Wpisać regedit i kliknąć OK lub Tak

 

3. Na wszelki wypadek proszę eksportować kopię rejestru w następujący sposób:

 

Plik -> Eksportuj, proszę nazwać ten plik "regbak" i umieścić go w takim katalogu aby go można było w razie potrzeby odnaleźć. Proszę zaznaczyć opcję "Zakres eksportu" na Wszystko.

 

 

Należy wejść w edytor rejestru (menu start => uruchom => regedit i zatwierdzić.:

 

W lewej części okna rozwijamy rejestr HKEY_CURRENT_USER

 

a w nim Software. Tu odszukujemy rejestry: HP, Hewlett-Packard lub HPQ (dotyczy tylko tych, które są dostępne). Jeżeli są te foldery lub którykolwiek z nich należy je usunąć.

Tą samą czynność należy wykonać dla klucza: HKEY_LOCAL_MACHINE, nazwy folderów do usunięcie są takie same jak poprzednio.

Proszę jeszcze wejść w Start / Mój komputer (prawym klawiszem myszy) / Właściwości / Sprzęt / Menedżer urządzeń / Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej i sprawdzić chipset płyty głównej (np. Intel®, VIA, SIS). Jeśli jest to chipset VIA, proszę pobrać uaktualnienie ze strony www.viaarena.com, jeśli jest chipset innego producenta, proszę pobrać odpowiednie sterowniki do płyty głównej.

Proszę sprawdzić w dodaj/usuń programy, czy zainstalowane jest oprogramowanie .NET Framework. Jeśli nie proszę o pobranie pliku ze strony:

www.microsoft.pl

Teraz proszę zainstalować urządzenie na sterownikach linku:

ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software10/C...olution_ROW.exe

Proszę pamiętać, aby na czas instalacji wyłączyć zaporę systemu Windows (panel sterowania / narzędzia administracyjne / usługi / zapora systemu Windows) oraz wszelkie programy antywirusowe. Podobnie jest z modemem neostrady, który trzeba odinstalować na czas instalacji urządzenia, gdyż w przeciwnym razie urządzenie się nie zainstaluje.

 

 

 

Trzecia

 

W zaistniałej sytuacji proszę Pana o wykonanie czynności przedstawionych poniżej

 

Proszę wejść w Start / Mój komputer (prawym klawiszem myszy) / Właściwości / Sprzęt / Menedżer urządzeń / Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej i sprawdzić chipset płyty głównej (np. Intel®, VIA, SIS). Jeśli jest to chipset VIA, proszę pobrać uaktualnienie ze strony www.viaarena.com, jeśli jest chipset innego producenta, proszę pobrać odpowiednie sterowniki do płyty głównej.

Prosiłbym też sprawdzić urządzenie na kablu w standardzie USB 2.0 podwójnie ekranowanym o długości do 1,8m.

W przypadku gdyby powyższe czynności nie rozwiążą problemu proponuje wykonanie reinstalcje systemu operacyjnego, gdyż problem może być spowodowany błędnym działaniem Windowsa.

 

Koniec

 

PS. W moim przypadku może zadziałać prawdopodobnie tylko ostatnia rada, czyli reinstalacja systemu, a tak bardzo chciałem tego uniknąć... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...