ZONQMZ Opublikowano 12 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam! Niedawno stałem się nieszczęśliwym posiadaczem Routera NETGEAR WGR614v9 z którym mam trzy problemy... 1. Karta wi-fi której używam w laptopie (jest to NETGEAR WG511v2 54 Mbps Wireless PC Card na PCMCIA) często w różnych odstępach czasu zrywa połączenie z routerem. Niestety nie sygnalizuje utraty sygnału a jedynie "traci zasięg" - oczywiście mam najnowsze stery ale i one nie pomogły. 2. Podczas przesyłania plików po kablu z poziomu jednego peceta na drugi do udostępnionego katalogu system win po kilku sekundach wyświetla chmurkę z komunikatem o awarii sprzętu sieciowego... screen w załączniku... 3. podczas próby aktualizacji oprogramowania w routerze (plik pobrany ze strony producenta) pojawia mi się komunikat o nieprawidłowej nazwie pliku lub o nieprawidłowej wielkości pliku... Proszę o POMOC! P.S. Dodam, że router pochodzi od angielskiego operatora internetu Virgin... Czy możliwe, że zainstalowana jest w sprzęcie jakaś blokada aktualizacji softu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PartyBOY Opublikowano 12 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2009 Blokada jest możliwa. Generalnie wszystko wskazuje, że router jest trzepnięty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZONQMZ Opublikowano 12 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2009 Blokada jest możliwa. Generalnie wszystko wskazuje, że router jest trzepnięty...Czy istnieje jakiś inny sposób na wgranie nowszej wersji oprogramowania ? Bo moze to by rozwiązało moje problemy... prosze o odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...