Slayer Opublikowano 12 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2002 The Kyro (or specifically, the Kyro2). With lack of cubemap support, and with LightDirection being a cube map texture, would disabling per pixel normalization of LightDirection enable the Kyro2 to run DOOM3? Would you do this? I doubt it, but if they impress me with a very high performance OpenGL implementation, I might consider it. Jest szansa, że Kyro2 będzie działać z Doom3??!!! Bo jeżeli tak, to ja pluję na Unreal Tournament 2003 :lol: :lol: :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xon Opublikowano 13 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2002 Cytat Jest szansa, że Kyro2 będzie działać z Doom3??!!! Bo jeżeli tak, to ja pluję na Unreal Tournament 2003 Wszystko fajnie ale to dwie rozne gry :) Single/Multi | Multi Wiec jedni czekaja na to inni na tamto ;) a jeszcze inni na kazde fpp jakie znajdzie sie w zasiegu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaT Opublikowano 13 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2002 Cytat The Kyro (or specifically, the Kyro2). With lack of cubemap support, and with LightDirection being a cube map texture, would disabling per pixel normalization of LightDirection enable the Kyro2 to run DOOM3? Would you do this? I doubt it, but if they impress me with a very high performance OpenGL implementation, I might consider it. Jest szansa, że Kyro2 będzie działać z Doom3??!!! Bo jeżeli tak, to ja pluję na Unreal Tournament 2003 :lol: :lol: :lol: Nie ciesz sie na zapas okaze sie jak wyjdzie gra :) Wstepnie moge poradzic ci zebys zapomnial o tym, skoro na E3 doom chodzil na prototytpowym R300, czyli karcie o wydajnosci conajmniej o 20-30 % wiekszej ni taki GF 4 Ti 4600 i tylko na detalach na medium :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xon Opublikowano 13 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2002 Cytat Wstepnie moge poradzic ci zebys zapomnial o tym, skoro na E3 doom chodzil na prototytpowym R300, czyli karcie o wydajnosci conajmniej o 20-30 % wiekszej ni taki GF 4 Ti 4600 i tylko na detalach na medium :) Optymalizacja kodu jeszcze sie nie odbyla. Wiec jeszcze wiele moze sie zmienic. Przyklad ? Q3Alpha :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaT Opublikowano 13 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2002 Oczywiscie :) ale sadzac po jakosci grafy to mimo najlepszej optymalizacji nie sadze by moj radek nawet na 300/600 byl w stanie pociagnac high detail 1024x768 32 bit a tylko to mnie interesuje czyli bede musial zmieniac grafe :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
millor Opublikowano 13 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2002 zobaczycie że pójdzie 1024x... 32bit low detail Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erio Opublikowano 13 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2002 Cytat zobaczycie że pójdzie 1024x... 32bit low detail jak na Kyro2 pujdzi eto na mojej karcie bedzie fruwac ... walic ATI R300 :))) nie bylo dobrych sterow widocznie jeszcze .... BUHAHAHAHAHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...