Skocz do zawartości
FumFel_20

Problem barakudą 80GB

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Kumpel kupił sobie kompa i jeden podwókowy łoś poszedł mu instralować system.W sklepie podzielili mu dyk na dwie partycje po 40GB a on chciał mieć 10,30 i 40 .Wieć koleś mu usunął pierwszą systemową partycje (wszystko pod kontrolą instalatora winxp) i tak utworzył dwie następne.Z tego co sieorientuje to wyszły dwie partycje główne.Dysk oczywisćie przestałdziałąć.Bios go wykrywa ale systemu nie łąduje.Dysk poszedł do seriwsu.Czy będą jakieś kłopoty z gwarancją?KAzali czekać 14 dni.

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MOze niebyc uznana, dlatego ze z dyskiem wszytko ok, trzeba tylko zdjac te partycje zalozyc normalnie fdiskiem tak jak sie che, format, instaluejsz wina np tego xp i tam sobei wybeirasz formatowanie partycji na ntfs, nic skomplikowanego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie ja bo moje pytanie było takie, czy uznają gware i opisałem też całą sytuacje :)

Za nic w swiecie bym nie uznal gwarancji. Jak koles nie potrafi pozadnie zalozyc partycji to niech sie nie bierze za pomaganie komus.

Dysk jest sprawny, tylko trzeba normalnie po ludzku sciagnac te druga partycje i zalozyc rozszerzona :)

Jak koles jest lolek niech bawi dzieci w przedszkolu 8) :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha ale dysk jest sprawny, więc mogą mu go zwrócić w taki stanie w jakim go wysłali?

Całkiem możliwe, choć "oni" takich rzeczy raczej nie robią - lepiej coś zrobić , by zarobić. W każdym razie (jeśli się nie mylę) serwisy w takich przypadkach każą płacicza "fatygę wysyłki" lub robociznę (np. w serwisie HP za wyjęcie z LJ 6L spinacza dostałem rachunek na 122PLN samej robocizny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenie softwerem w 100% niema wplywu na przebieg gwarancji wylacznie uszkodzenia mechaniczne moga byc podwazona przy uznawaniu jej!!!

 

Nie twierdzę, że straci gwarancję. Chodzi mi jedynie o to, że nikt mu dysku nie "przywróci do stanu poprzedniego" za darmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...