Jump to content
delavego

8800gt Bios, Rozmazany Obraz

Recommended Posts

Witam.

Wgrałem ten bios ze stronki tech power up:

http://www.techpowerup.com/vgabios/7784/As...2.071115_1.html

i niestety po restarcie obraz jest rozmazany :/ wczesniej zrobilem backupa na druga dyskietke ktory mial sie sam zaladowac. Niestety autouruchamianie nic niepomoglo dyskietka odpalila slychac bylo ze pracuje, ale po restarcie to samo.

Co moge zrobic?

Moja karta to 8800GT ASUS 512MB TOP z chłodzeniem Glaciator.

Prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestes tam jeszcze ?

Jak masz zgrany oryginalny bios na dyskietke, to mozna go smialo wgrac od nowa do karty.

 

Sformatuj nowa dyskietke z utworzeniem dyskietki startowej dos.

Wgraj na nia oryginalny bios.

Sciagnij programik nvflash.

Po rozpakowaniu programiku nvflash, skopiuj zawartosc na dyskietke.

 

http://www.softpedia.com/progDownload/nVFl...load-16133.html

 

Teraz na dyskietce masz juz oryginalny bios karty, program nvflash i plik cwsdpmi.

Tak to ma wygladac:

 

Dołączona grafika

 

Teraz pakujesz ta dyskietke do stacji i uruchamiasz z niej komputer.

Jak juz pozgrzyta dyskietka i pojawi sie pole wpisu to wyskrobaj tam:

 

nvflash.exe bios.rom

 

(bios.rom to nazwa naszego oryginalnego biosu. Tak go najlepiej nazwac bo jest prosto i czytelnie).

 

Klikasz enter i czekasz....teraz bedzie wybor czy flashowac czy nie...klikasz oczywiscie tak (Y lub Z w zaleznosci w jakim jezyku klawicha dziala).

Naped znowu pozgrzyta i w koncu wyswietli sie info o poprawnym flashu. Dajesz ctrl+alt+del i po wejsciu do biosu mobo bootujesz kompa z juz wgranym biosem do karty.

 

Wszystko to robisz majac w komputerze karte z zamglonym obrazem. Mam nadzieje, ze cos na niej widac.

 

Jezeli nie, to musisz uzyc do naprawy karty na pci. Karta moze byc byle jaka, byle mozna bylo odpalic komputer i widziec cos na ekranie.

 

Jak juz podepniesz karte pod pci (ta glowna karta ma byc w slocie pci-e), to ustawiasz w biosie plyty start komputera z karty pci. Wtedy komputer ruszy z karty na pci no i oczywiscie monitor podpinasz do karty pci.

Dalej robisz wszystko jak wyzej opisalem.

Jak co to napisz na priva.

Edited by Misquamaqus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestes tam jeszcze ?

Jak masz zgrany oryginalny bios na dyskietke, to mozna go smialo wgrac od nowa do karty.

 

Sformatuj nowa dyskietke z utworzeniem dyskietki startowej dos.

Wgraj na nia oryginalny bios.

Sciagnij programik nvflash.

Po rozpakowaniu programiku nvflash, skopiuj zawartosc na dyskietke.

 

http://www.softpedia.com/progDownload/nVFl...load-16133.html

 

Teraz na dyskietce masz juz oryginalny bios karty, program nvflash i plik cwsdpmi.

Tak to ma wygladac:

 

Dołączona grafika

 

Teraz pakujesz ta dyskietke do stacji i uruchamiasz z niej komputer.

Jak juz pozgrzyta dyskietka i pojawi sie pole wpisu to wyskrobaj tam:

 

nvflash.exe bios.rom

 

(bios.rom to nazwa naszego oryginalnego biosu. Tak go najlepiej nazwac bo jest prosto i czytelnie).

 

Klikasz enter i czekasz....teraz bedzie wybor czy flashowac czy nie...klikasz oczywiscie tak (Y lub Z w zaleznosci w jakim jezyku klawicha dziala).

Naped znowu pozgrzyta i w koncu wyswietli sie info o poprawnym flashu. Dajesz ctrl+alt+del i po wejsciu do biosu mobo bootujesz kompa z juz wgranym biosem do karty.

 

Wszystko to robisz majac w komputerze karte z zamglonym obrazem. Mam nadzieje, ze cos na niej widac.

 

Jezeli nie, to musisz uzyc do naprawy karty na pci. Karta moze byc byle jaka, byle mozna bylo odpalic komputer i widziec cos na ekranie.

 

Jak juz podepniesz karte pod pci (ta glowna karta ma byc w slocie pci-e), to ustawiasz w biosie plyty start komputera z karty pci. Wtedy komputer ruszy z karty na pci no i oczywiscie monitor podpinasz do karty pci.

Dalej robisz wszystko jak wyzej opisalem.

Jak co to napisz na priva.

dzieki kolego za mondra wypowiedz ale troche dlugo czekalem w tamtym tygodniu zanioslem ja do naprawy maja mi ja oddac za tydzien. a co do dyskietki to mialem zrobina i nic nie dalo sie zrobic po wlaczeniu kompa obraz byl bardzo rozmazany i nic niewidzialem takze to nie na moje sily ale jak niezrobia karty to bede zdany na ciebie.

Dzieki za chec pomocy Pozdrowka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...




×
×
  • Create New...