KaxxL Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2009 (edytowane) Witam Mam taki poroblem, w laptopach z serii dv9000 byla wada fabrczyna w plytach glownych, no i hp wymienia plyty na nowe. No i tu jest sprawa wymienili mi plyte glowna na NOWA czyli powinienem miec 12msc gwarancji tym bardziej ze: Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku. A hp chce mi wcisnac 3msc... Twierdzac ze wcale nie wymienili plyty glownej na nowa tylko naprawili... to ja mowie jak naprawili skoro jest nowa, a hp na to twierdzi ze UMIESZCZENIE NOWEJ PLYTY W LAPTOPIE TO NAPRAWA :D nie ogarniam o co im chodzi.. ja chce tylko 12msc gwarancje na plyte glowna bo wsadzili nowa. Jak myslicie mam szanse? Macie moze jakies doswiadczenie? przyklady argumentow jakie moge uzyc bo czuje ze jutro bedzie przeprawa, bo dzsiaj kontaktuja sie z przelozonymi ;) Pozdro POMYLILEM DZIALY PROSZE O USUNIECIE BO WATEK ZAKLADAM W DOBRYM MIEJSCU dzieki ;) Edytowane 17 Marca 2009 przez KaxxL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borbo Opublikowano 18 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2009 mi w asusie spokojnie wymienili mobo ale dodatkową gwarancję dostałem tylko na nią na lapka została stara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 18 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2009 no i ja chce gw na mobo ;) bo na lapka juz nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...