Skocz do zawartości
RONIN3579

Naprawa Płyty Głównej (gwarancja) W Serwisie Asusa.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem kilka miesięcy temu kilka podzespołów w tym płytę główną Asus P5Q-E u jednego ze sprzedawców w allegro - w firmie SunTrade (konto zablokowane, posiada inne konto - coś będzie trzeba zrobić).

Niedawno płyta uległa awarii, komputer się nie uruchamia. Postanowiłem więc oddać ją na gwarancję, dzwonie do firmy gdzie kupiłem sprzęt - zapchana poczta głosowa, piszę emaila - brak odpowiedzi.

Istnieje prawdopodobieństwo, że firma zakończyła swą działalność.

Asus nie prowadzi serwisu dla użytkowników końcowych, lecz tylko przez punkty sprzedaży.

Kontaktowałem się z jednym z dystrybutorów płyt głównych Asusa. Powiedziano mi, że nawet jeśli wyślą płytę do serwisu Asusa (Czechy) to sprzęt nie zostanie przyjęty, dlatego że został zakupiony w innej firmie.

Czy ktoś z Was miał podobny problem?

Pisałem na forum Asusa.

Pozdr.

 

Linki:

Temat na forum Asusa

Inne konto tej firmy

Temat na PCLabie

Edytowane przez RONIN3579

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...