Sound3D Opublikowano 20 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2009 Witam. Mam laptopa Toshiba. Był w nim pre-instalowany oryginalny system Windows Vista Home Premium. Ale Vista uległa awarii i sformatowałem partycję z systemem. Mam oryginalny identyfikator produktu i oryginalny klucz produktu (serial): 1. Czy jak zainstalują inną Vistę (oczywiście wersję Home Premium) i podam klucz produktu, to zaktywuje mi się system? 2. Mam inną Vistę Home Premium, ale identyfikator produktu jest inny - i jak wpisuje klucz produktu pisze, że jest niepoprawny. Może można jakoś zmienić identyfikator produktu w Vista w rejestrze albo inaczej? 3. Wyczytałem że mój identyfikator produktu jest dla sprzętu Toshiba, a Toshiba daje (a właściwie trzeba sobie samemu wypalić) tylko płyty "Vista Recovery" gdzie jak chce wgrać system to płyta chce formatować cały dysk do wartości fabrycznych + instaluję dużo syfu od Toshiby, a mnie interesuje tylko wgranie systemu. Czy Toshiba wypuszcza płyty Visty ale bez tego syfu recovery? Może macie pomysły jak mogę legalnie zaktywować moją Vistę moim kluczem? Może jest dostępna jakaś Vista gdzie trzeba podać identyfikator produktu i klucz? Help. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 20 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2009 1. Czy jak zainstalują inną Vistę (oczywiście wersję Home Premium) i podam klucz produktu, to zaktywuje mi się system?Teoretycznie tak, ale kto tam Tośkę wie co tam wymyślają ze swoimi wersjami :P Ale spróbuj, to najprostsze rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 20 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2009 Mogą być problemy z kluczem, ponieważ Microsoft przydziela dla producentów sprzętu określoną ich pulę. Może być tak, że próbując zainstalować system inny niż z recovery (pomimo tej samej wersji), zwyczajnie serial nie będzie do niego pasował. Tak jest np w przypadku notebooków HP, DELL i ASUS, co do pozostałych nie chciało mi się już sprawdzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sound3D Opublikowano 20 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2009 Mogą być problemy z kluczem, ponieważ Microsoft przydziela dla producentów sprzętu określoną ich pulę. Może być tak, że próbując zainstalować system inny niż z recovery (pomimo tej samej wersji), zwyczajnie serial nie będzie do niego pasował. Tak jest np w przypadku notebooków HP, DELL i ASUS, co do pozostałych nie chciało mi się już sprawdzać. Znalazłem coś takiego i m.in jest Toshiba: Vista Home Premium 89578-OEM-7332157 _____________________ 89578-OEM-7332157-00211 --- Acer 89578-OEM-7332157-00043 --- ASUSTeK 89578-OEM-7332157-00061 --- Compaq & HP 89578-OEM-7332157-00204 --- Dell89578-OEM-7332157-00179 --- FUJITSU 89578-OEM-7332157-00078 --- FUJITSU-SIEMENS 89578-OEM-7332157-00237 --- Toshiba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 20 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2009 W razie problemów z aktywacją, dzwonisz do Microsoftu i tam Ci już pomogą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...