Skocz do zawartości
Sound3D

Problem Z Aktywacją Vista Home Premium

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam laptopa Toshiba. Był w nim pre-instalowany oryginalny system Windows Vista Home Premium. Ale Vista uległa awarii i sformatowałem partycję z systemem. Mam oryginalny identyfikator produktu i oryginalny klucz produktu (serial):

 

1. Czy jak zainstalują inną Vistę (oczywiście wersję Home Premium) i podam klucz produktu, to zaktywuje mi się system?

2. Mam inną Vistę Home Premium, ale identyfikator produktu jest inny - i jak wpisuje klucz produktu pisze, że jest niepoprawny. Może można jakoś zmienić identyfikator produktu w Vista w rejestrze albo inaczej?

3. Wyczytałem że mój identyfikator produktu jest dla sprzętu Toshiba, a Toshiba daje (a właściwie trzeba sobie samemu wypalić) tylko płyty "Vista Recovery" gdzie jak chce wgrać system to płyta chce formatować cały dysk do wartości fabrycznych + instaluję dużo syfu od Toshiby, a mnie interesuje tylko wgranie systemu. Czy Toshiba wypuszcza płyty Visty ale bez tego syfu recovery?

 

Może macie pomysły jak mogę legalnie zaktywować moją Vistę moim kluczem?

Może jest dostępna jakaś Vista gdzie trzeba podać identyfikator produktu i klucz? Help.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Czy jak zainstalują inną Vistę (oczywiście wersję Home Premium) i podam klucz produktu, to zaktywuje mi się system?

Teoretycznie tak, ale kto tam Tośkę wie co tam wymyślają ze swoimi wersjami :P Ale spróbuj, to najprostsze rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą być problemy z kluczem, ponieważ Microsoft przydziela dla producentów sprzętu określoną ich pulę. Może być tak, że próbując zainstalować system inny niż z recovery (pomimo tej samej wersji), zwyczajnie serial nie będzie do niego pasował. Tak jest np w przypadku notebooków HP, DELL i ASUS, co do pozostałych nie chciało mi się już sprawdzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą być problemy z kluczem, ponieważ Microsoft przydziela dla producentów sprzętu określoną ich pulę. Może być tak, że próbując zainstalować system inny niż z recovery (pomimo tej samej wersji), zwyczajnie serial nie będzie do niego pasował. Tak jest np w przypadku notebooków HP, DELL i ASUS, co do pozostałych nie chciało mi się już sprawdzać.

 

Znalazłem coś takiego i m.in jest Toshiba:

Vista Home Premium

89578-OEM-7332157

_____________________

 

89578-OEM-7332157-00211 --- Acer

89578-OEM-7332157-00043 --- ASUSTeK

89578-OEM-7332157-00061 --- Compaq & HP

89578-OEM-7332157-00204 --- Dell89578-OEM-7332157-00179 --- FUJITSU

89578-OEM-7332157-00078 --- FUJITSU-SIEMENS

89578-OEM-7332157-00237 --- Toshiba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...