leszek_e Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Witam. Przymierzam się do kupna monitora Dell U2410. Na stronie Dell'a napisane jest coś takiego: "Zero jasnych pikseli. W przypadku gwarancji Premium na panel firmy Dell użytkownik otrzyma nowy monitor UltraSharp, jeśli na ekranie pojawi się choć jeden nieprawidłowy piksel. Gwarancja Premium na monitor — całkowita pewność wymiany monitorów z serii UltraSharp sprzedawanych zarówno z komputerami lub jako samodzielne jednostki w firmie Dell w przypadku uszkodzenia jakiegokolwiek jasnego piksela. Oferta ważna w standardowym lub rozszerzonym okresie gwarancji (urządzenia zastępcze mogą być produktami odnawianymi, o ile nie jest to niezgodne z lokalnymi przepisami prawa)." Pytanie moje: co to oznacza w praktyce. Czy jeśli będzie wadliwy subpiksel to też gwarancja obejmuje? Czy jeśli będzie jeden pixel ale czarny a nie jasny to tez obejmuje? I czy ta gwarancja premium to jest standardowa gwarancja na ten monitor czy trzeba ją jakoś dokupić? (Niby na stronie pisze, że monitor jest objęty gwarancją premium ale wole się upewnić :D ) Pozdrawiam Edytowane 15 Marca 2010 przez leszek_e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys-Tech Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 Dell - Technical Support ... gwarancja "Premium" dopuszcza zero jasnych i do 5 ciemnych (martwych) pikseli . Dodatkowo warto zwrócić uwagę na to, że wg Dell'a "nowy" tzn. inny egzemplarz nie oznacza "fabrycznie nowy" tylko (jak pisał tu jeden z Forumowiczów wymieniając monitor kilka razy) "...monitory zastępcze mogą być produktami odnawianymi ... Jeśli coś źle napisałem proszę o poprawienie mnie :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...