rafal102 Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) Witam, jestem dosyć szczęśliwym posiadaczem Lenovo y530, jednakże jestem zmuszony go oddać do serwisu gdyż: -bluetooth padł -lewy główny głośnik też I tu pytanie: ile czasu zazwyczaj trzymają sprzęt u siebie? (sklep komputronik) I ostatnie: czy nagrywarka, która wypala wszystkie płyty ok, ale czyta tylko TDK +R nadaje się na gwarę? Bo sonego np. wypala, ale zamiast odczytywać to wydaje odgłosy startującego odrzutowca i co chwilę stopuje. Dzięki za w miarę szybką pomoc. I jeszcze jedno: na co się powoływać: gwarę czy niezgodność sprzętu z umową? Kupiony rok temu w kwietniu Edytowane 18 Marca 2010 przez rafal102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal102 Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 fajnie, ze ktos tu zaglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 Oddać na gwarę , nagrywarkę tez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal102 Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 Załatwiać przez komputronik czy lenovo? Duża różnica w czasie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 Przez sklep zawsze masz około 1-2 tyg dłużej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal102 Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 Nie robią jakiś problemów typu serwisy nokia, które psują sprzęt, a potem jest, że był uszkodzony przez klienta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Noteo Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Raczej nie,Lenovo posiada bardzo przyzwoity serwis więc na pewno zrobia wszystko sprawnie i dobrze. Podaj wszystkie elementy co do których masz wątpliwości,lub które Twoim zdaniem padły a oni to sprawdzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...