bufeczek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Hej, posiadam dwa routery Linksys WRT54GC-EU i WRT160N: Problem z WRT54GC-EU: Od jakiegoś czasu pojawił się dziwny problem, otóż: włączam przeglądarkę i niektóre strony działają, a niektóre nie i pojawia się komunikat: Brak odpowiedzi od serwera - po jakiejś minucie wszystko wraca do normy i strony działają normalnie, a za jakiś czas to samo (co jest trochę męczące). Sprawdzałem łącząc się przez kabel do routera, tak samo, ale jak się łącze bezpośrednio (bez routera) - taki problem nie występuje. Przywracałem ustawienia fabryczne, wymieniałem soft i nic nie pomogło :-/ Problem z WRT160N: Problem pojawia się np. gdy otwieram kilka kart z filmami na youtube, ping do routera przestaje dochodzić, powyłączam wszystko i po chwili wszystko wraca do normy, albo tak samo jest jak ktoś np. coś ściąga jakieś duże pliki momentalnie router się zamula i nie da się nic zrobić :-/ Inna sytuacja pojawia się podczas grania, raz jest wszystko ok, a raz co jakieś 10-15 min zrywa połączenie i ping nie dochodzi: Upłynął limit czasu żądania, 5-20 sek i jest Odpowiedź ... przeważnie gram w gry FPS, więc czasem taka chwila ma spore znaczenie :-/ Czasem miałem też taką dziwną sytuację, że łączyłem się do routera dostałem 2x Odpowiedzi i po chwili: Upłynął limit czasu żądania ... po wyłączeniu i włączeniu routera tak samo, dopiero Reset pomagał. Przywracałem ustawienia fabryczne, wymieniałem soft i nic nie pomogło :-/ W czym może tkwić problem z tymi routerami, czy może mam coś z kartą sieciową (chociaż to jest mniej prawdopodobne, ponieważ gdzie indziej jak się łączę, to wszystko normalnie działa)?? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Może kable Router - Komp masz jakieś popieprzone? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufeczek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Huh? przecież na Wi-Fi tak samo się dzieje :-/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Tak napisałeś, że nie zakumałem. Dla pełnej jasności, pakiety tracisz pomiędzy PC a routerem. Sprawdź między dostawcą, a routerem jak to wygląda - dla pewności. Jak to nic nie wykaże no to należy coś zrobić w kierunku routerów. Najlepiej jak byś miał od kogoś pożyczyć coś zupełnie innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufeczek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Napisałem, że jak się łączę bezpośrednio przez kabel od providera, to nie ma takich problemów: Sprawdzałem łącząc się przez kabel do routera, tak samo, ale jak się łącze bezpośrednio (bez routera) - taki problem nie występuje. Każdy z problemów dotyczy jednego routera, na 2 się nie pojawia :-/ Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez bufu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Każdy z problemów dotyczy jednego routera, na 2 się nie pojawia :-/Oba routery pracują na tym samym łączu? Zamieniałeś je miejscami? Od kiedy jest problem? Od jakiegoś czasu czy od kupna routerów? Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez Grinch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vhp Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) A jak działa po kablu (komputer podłączony do rutera)? Masz w pobliżu inne sieci Wi-Fi? Jeśli tak, to może zmiana kanału by pomogła. Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez vhp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufeczek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Oba routery pracują na tym samym łączu? Zamieniałeś je miejscami? Tak zamieniłem. Od kiedy jest problem? Od jakiegoś czasu czy od kupna routerów? Problem na jednym (WRT54GC-EU) pojawił się po 2 latach, a na 2 (WRT160N) od kupna mniej więcej tak było :-/ A jak działa po kablu (komputer podłączony do rutera)? Na (WRT54GC-EU) jest tak samo ten sam problem, a na (WRT160N) jeszcze nie testowałem. Masz w pobliżu inne sieci Wi-Fi? Jeśli tak, to może zmiana kanału by pomogła. Zmieniałem kanały i nie pomagało :-/ I jeszcze jedna uwaga jaką zauważyłem np. przed chwila mi nie działało to forum, ping też nie dochodził (w tle miałem włączony do onetu i cały czas była odpowiedź), wpisałem komendę nslookup purepc.pl i Time Out, więc coś chyba jest nie tak z DNSami :-/ Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez bufu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...