szczepanoska Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2010 od paru dni zauważyłem pewna nieprawidłowość w swoim komputerze,poza standardowym chłodzeniem posiadam w nim także chłodzenie cieczą firmy gigabyte.Wszystko było ok do czasu kiedy zaczęło mi coś w nim pikać,kiedy otworzyłem osłone pod zbiornikiem z ciecza który jest oswietlony diodami świecącymi na niebiesko,w pewnym momencie zaczela migać czerwona dioda (diody niebieskie wtedy przygasają)i rownocześnie rozpoczęło sie pikanie,przeważnie dzieje sie to po godzinie od włączenia komputera,ponieważ pojemnik na płyn wskazywał połowe cieczy uzupełniłem ja,niestety pikanie nie znikneło,nie wiem co robić bo jestem w tym zielony,czy moge liczyc na pomoc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...