Skocz do zawartości
Gość unknown210

Kupno laptopa - ja w sprawie procesora...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość unknown210

Witajcie, jadę jutro po lapka dla siostry - ma być do wszystkiego... Cena to 3000zł na nowego laptopa czyli tak w miarę. Wszystko już praktycznie wiem tylko... lepiej wybrać kompa z procem C2D ale za to z zegarem 2,5GHz czy może i3 2,16GHZ bodajże a w turbo też gdzieś ok. 2,5GHZ... Jak to jest? Mi się wydaje, ze ten i3 jest lepszy... Dodam tylko, że sytem operacyjny to będzie Windows 7 najprawdopodobniej Home 64bity.

 

PS. Na 99% będzie to Toshiba kupiona w Komputroniku w sklepie - jak z gwarą? Jak się rozwali to do komputronika a oni dalej kombinują, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko i3 mobile nie mają funkcji TurboBoost, dopiero procesor i5 posiadają tę technologię.

 

Edit:

A jeśli o gwarancję chodzi to masz gwarancję producenta Door-2-Door, a sklep odpowiada za sprzedany towar na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przez 2 lata, no chyba, że kupujesz na firmę to wtedy obowiązuje się 12-miesięczna rękojmia.

Edytowane przez koncertownik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Nie ten dzial - e juz przeniesiono :P

2. Sprawdz testy. Domyslam sie ze raczej lapek nie do gier wiec kieruj sie ergonomia, jakoscia itp

3. Toshiba ma slabe wsparcie sterownikow ale jako ze siostra pewnie nie grywa to i sterownikow zmieniac nie bedzie musiala na coraz to nowsze itp :P Wiec ok.

4. Komputronik pewnie naliczy swoja marze ktora jest najwieksza z jaka sie spotykam. Laptop to produkt finalny z fabryki, nikt w niego nie ingeruje a zawartosc zawsze jest taka sama dla danego modelu. Totez nie rozumiem czemu kupowac tam gdzie drogo. Wybierz model w internecie i sprawdz kto oferuje go najtaniej.

5. Toshiba ma system telefonicznego serwisu to jest dzwonisz i mowisz co jest nie tak. Pan przez telefon kaze Ci robic jakies czynosci i jesli stwierdza usterke to go do nich wysylasz. Ruszyli z tym w tym roku bo 90% "usterek" to 2 min roboty dla zwyklego Kowalskiego, np. resety przez temp spowodowane wszedobylskim kurzem.

6. Ogolnie to lepiej samemu wysylac do producenta z dowodem zakupu. Przez sklep jest dluzej, zdarza sie ze sklep zapomni albo zgubi cos odziwo... Bywa i tak ze pan sprzedawca sam kombinuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...