Skocz do zawartości
lucas0

QuickCam E3500 - problem z mikrofonem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Korzystam z mikrofonu wbudowanego w kamerę Logitecha E3500. Przy ustawieniu glośności nagrywania powyżej 90% mikrofon ma problem z wychwyceniem dzwieku i nie nagrywa. Kiedy ustawie niższą wartosc wszystko działa bezproblemowo. Nie ma zadnych problemow przy polączeniach przez Skype. Problem pojawia się przy użytkowaniu programu językowego Rosetta Stone - przy nagrywaniu dzwięku mikrofon automatycznie, stopniowo zwiększa głośność nagrywania dochodząc do 100% przez co w efekcie wylącza sie - nie wylapuje dzwięku. W ustawieniach programu nie ma zaznaczonej zadnej opcji automatycznego dostosowania dzwięku natomiast w oprogramowaniu kamery jak i ustawien urzadzen nagrywania w systemie widac jak samoczynnie zmienia sie glosnosc nagrywania wraz z kolejnymi nagranymi zwrotami. Forum Logitecha mowi aby ustawic niższa czułośc co w tym przypadku jest niemożliwe bo za chwile wartosc się zmienia. Kamera podłaczona po USB, system Win 7. Jesli ktos spotkał się z podobnym problemem lub wie jak pomoc bede wdzieczny :)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez lucas0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...