kafalar Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam! W tematyce WC jestem kompletnie zielony i dlatego też zwracam się do was z prośbą o pomoc. Planuje modernizacje mojego "staruszka" na szeroką skalę. Chłodzenie wodne ma podołac tej konfiguracji (w przyszłości zmiana na q9550 i wodowanie NF): Core 2 Quad q6600 @ 3,6Ghz 1,367V chłodzony Scythe mugen 2 Evga NF780i SLI FTW GEFORCE GTX 275 896/448 4Gb OCZ SLI ready 800 5-5-5-15 2 x HDD sata 1 x HDD IDE Chieftec CFT 500W Zamierzam zwodowac mój PC, poczynając od CPU. Tematy na forum przestudiowałem, co sądzicie o tych częściach które wybrałem: Blok CPU: Cooling.pl : Swiftech APOGEE GT [sWT017] - 149.00PLN Chłodnica: Cooling.pl : Black Water Advanced 122 rev. 3.0 [bW002] - 139.90PLN Opcjonalnie jeżeli fundusze pozwolą: Cooling.pl : Black Water Advanced 123 rev. 3.0 [bW003] - 179.90PLN Pompka: Cooling.pl : EK Water Blocks EK-DCP 2,2 [EK161] - 135.72PLN Opcjonalnie jeżeli fundusze pozwolą: Cooling.pl : EK Water Blocks EK-DCP 4,0 [EK162] - 170.82PLN +węże płyn i rezerwuar(konieczny?) Czy opłaca się zakupić te cześci? Pozdrawiam i z góry dziękue jza pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klami85 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ten blok na CPU lata świetności ma już za sobą. Poszukaj czegoś używanego bo w tej samej cenie wyrwiesz blok o klasę lepszy. Chociażby Apogee GTX/GTZ lub D`tek Fuzion v2. Co do chłodnicy to lepiej weź Swiftech MCR320-QP - tu masz testy KLIK Na tej samej stronie znajdź też sobie testy bloków i sam zdecyduj czy wolisz tą nówkę czy używany, ale lepszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...