PawCo Opublikowano 5 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2011 Bardzo proszę o pomoc, od kilku tygodni walczę z dostawcą internetu kablowego (INEA - Poznań) Mam problem ze zrywaniem co 30 minut połączenia internetowego. Z dokładnością zegarową. Każdorazowe wyłączenie i włączenie modemu (restart) powoduje ponowne dopasowanie numeru IP i internet "wstaje" Jednak po równo 30 minutach połączenie jest zrywane i operacje trzeba powtórzyć. Internet wstaje również po wyłączeniu i włączeniu karty sieciowej w panelu starowania. Operator sieci twierdzi, że to wina mojej karty. Coś nie chce mi się wierzyć, gdyż we wcześniejszej zgłoszonej reklamacji mówili, że nie jestem jedyny z tym problemem i Oni szukają u siebie awarii. Zerwanie następuje danego dnia zawsze o tej samej porze. Ale innego dnia o innej. Np. 9.24 + 30 minut 9.54 itd i tak przez cały dzień. Czy to może być awaria urządzenia? Wirus u mnie? Wirus u dostawcy? Inny problem? Z poważaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 Dostawca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 Zapewne dostawca, ale warto spróbować też na innej karcie sieciowej, co by się upewnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawCo Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 Bardzo dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawCo Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 Jednak karta albo wirus. Po reinstalacji systemu i formatowaniu dysku problem ustąpił. Pozdrawiam Zwracam honor INEI (w tej sprawie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...