superduty Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 Witam. Panowie zabardzo nie znam się na dyskach i proszę o wasze opinie czy ten dysk jest uszkodzony i czy kwalifikuje się na gwarancje, na co zwracać uwagę w smart? Oddałem dysk na gwarancję i gościu powiedział że sobie go sprawdzi, po 14 dniach zadzwonili ze sklepu że dysk mam do odbioru, zapomniałem zapytać czy stary/nowy. Mam jeszcze kilka pytań. Jest to pierwsza reklamacja i na co się nastawiać, przypuszczam że dadzą mi mój stary dysk po naprawie. Kumplowi wymienili na nowy. W takim razie jak walczyć o nowy dysk i ile czasu przebiega reklamacja z wysłaniem dysku do producenta przez sklep? Czy w sklepie żądać sprawdzenia, podłączenia dysku np w hd tune czy jest ok? Odnośnie gwarancji na stary dysk to ile przedłużają gwary? No i jakby dawali mi stary dysk to go odbierać czy też nie i upierać się wymiany na nowy? A i jeszcze jedno jak kupowałem dysk to na stronie internetowej 36mcy, a na karcie gwarancyjnej 30 mcy i nie przedłużyli mi jej na 36mcy jak zrobiłem awanturę.Ostatnie pytanko jak dadzą nowy dysk to powinienem mieć nową gwarancję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 tak na szybko z tego co widzę to masz kilka relokowanych sektorów na dysku, czyly kilka jest uszkodzonych, jest też problem z połączeniem dysk-kontroler, albo uszkodzona taśma(wymienić) lub (co tez prawdopodobne po uszkodzonych sektorach) problem z elektroniką dysku, dysk na pewno nie jest zdrowy i ja na twoim miejscu wywierałbym delikatny aczkolwiek stanowczy nacisk na jego wymianę :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...