Gosu Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witajcie, mam nadzieję że uda mi się uzyskać pomoc na nurtujące mnie utrudnienia. Prowadziłem do tej pory biznes wraz z wspólnikiem jednak okazał się nieodpowiednim do tego człowiekiem i zakończyliśmy współprace, jednakże jego zadaniem było sprawowanie pieczy nad mailingiem, newsletterem itp itd, ja w tych kwestiach niestety jestem zielony.Mam całkiem sporą bazę mailingową i chciał bym ruszyć z wysyłką newslettera, opiszę w podpunktach to czego potrzebuje. -Ponieważ mam kilkanaście oddzielnych list w jakich są maile potrzebny mi jakiś program który mógł by połączyć je w jedną całość -Potrzebny mi również sprawny (darmowy obecnie) program/system do wysyłki newslettera (około 8000 maili) -Muszę stworzyć dodatkowo nowy system na jaki ludzie mogą się zapisywać żeby otrzymywać newsletter-nowi subskrybenci Jako że w tych tematach jestem zielony to mam pytanie czy da się któreś z tych rzeczy zrobić bez ponoszenia kosztów?(jesli trzeba to je poniosę ale obecna sytuacja temu nie sprzyja) No i proszę o porady w sprawie programów którymi mogę to wszystko zgrać i pchnąć do przodu :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...