smiki Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2012 (edytowane) Witam. 1,5 miesiąca temu padł mi Sandisk Cruzer Contour 8GB. Piękna sztuka zarówno jeśli chodzi o design jak i szybkość. Oddałem na reklamacje do Komputronka. Po niespełna miesiącu dostałem info, że rzeczywiście padł i uznano reklamację. Jednocześnie Pan poinformował, że ze względu na brak w ofercie sklepu takiego modelu mogę wybrać sobie z ich ofert pena do kwoty zakupu (130zł) lub wyjątkowo mogę wybrać coś droższego i dopłacić różnicę. Wybór padł na Adate N005 PRO 32GB - w ofercie obecny, jednakże cena z kosmosa, a i na stanie brak. Z braku laku wybrałem Corsair Voyager 32GB USB 3.0 ze względu na stosunkowo rozsądną cenę i niedużą stratę kaski przy zaplanowanej sprzedaży via alledrogo. Wczoraj jednakże przeczytałem na jakimś forum, że jeśli sprzedający nie może naprawić przedmiotu i nie jest w stanie wymienić go na taki sam lub lepszy to mam prawo żądać zwrotu gotówki... Mogę? Mieliście takie sytuacje? Podpieraliście się jakimiś przepisami prawa podczas potyczki ze sprzedającym? ----------------------------- Dzwoniłem do Rzecznika Praw Konsumenta... Niestety ze względu na to że reklamowałem produkt powołując się na gwarancję - reklamacja gwarancyjna, a nie z tytułu niezgodności to za wiele nie zdziałam. Jeśli byłaby to reklamacja z tytułu niezgodności wtedy mógłbym żądać wymiany na identyczny lub zwrotu gotówki. ------------------------------ Ciekawostka właśnie wchodziłem na komputronka i zstałem informację nt zamawianego Corsaira: "Chwilowy brak towaru - Termin dostawy nieznany" Grrrrrrr.... Edytowane 1 Marca 2012 przez smiki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...