Magya Opublikowano 17 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2003 Witam Jestem zielony, nie będę ściemniał. Składam kompa na epoxie8rda+. Problemem ktory nie daje mi spac jest drzemiace w nim codegowno 300w :). Da sie jakos sprawdzic jego parametry ? znaczy tolerancję napięcia. W jaki sposób wyliczyć ile mogę do niego podłączyć bez przeciążania go (ostatnio jeden ze starych komputerów zrobił mi buuum i spalił korki w domu, wiec teraz wole juz pomyslec :) ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 17 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2003 Jest prosty sposób na wyliczenie, nie podłączaj nic do tego zasilacza!!! Nie dość że za dużo nie uciągnie, to jeszcze będą warjacje na poszczególnych napięciach!!! Lepiej kup coś porządniejszego!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 17 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2003 Poszukaj po forum opinii na temat Codeshitow, nastepnie kup normalny zasilacz 8) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 17 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2003 ja kupiłem na allegro fortona 250 gta 25oW za 35 + wysyłka 8zł. wcześniej miałem codegena 300W i odczułem znaczną poprawę. nie podłączaj tego zasilacza bo będzie ci się komp wieszał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 17 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2003 Moj konfig to codeshit ledwo co ciagnie. Musze go wymienic bo napiecia ma juz niskie i napewno nie biore juz tego badziewia. Lepiej tak za 100zl kupic cos o niezbyt duzej mocy ale firmowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...