kam1357 Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2012 Witam, mam następnujący problem, router di-524 przydziela adresy IP z innej puli niż ustawiam, tj 192.168.1.xxx zamiast 0.xxx. do sieci wpięta jest też drukarka poprzez AP TP-LINK WA500G(ustawiony jako client) na którym wyłączyłem przydzielanie dhcp, internet działa normalnie ale w drukarce jest ustawiony adres IP na stałe 192.168.0.2. Gdy ustawie prawidłowo adres IP i brame ręcznie to ping test z drukarką wychodzi dobrze, lecz nie ma dostępu do internetu. Dodam że do pewnego dnia wszystko działało normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2012 Pokaż zrzut ekranu z zakładki LAN i DHCP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam1357 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 w tej chwili AP jest kompletnie odłączony więc wykluczam możliwość przydzielania dhcp przez niego zrzuty z ekranu w załącznikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 Może miesza coś ten Starting IP Adres (192.168.0.2) pokrywający się z ip drukarki ustawionym na sztywno? Chociaż wydaje mi się to nieprawdopodobne. Dla poprawności zmień ten adres początkowy na 192.168.0.3. Jeśli dalej będzie na komputerach adres z puli 192.168.1.x, sprawdź we właściwościach połączenia co przydziela ten adres (ip serwera dhcp) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam1357 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 Poprzez wpisanie adresu ip serwera dhcp w przeglądarce udało mi się sprawdzić co przydziela źle adresy. Sprawa banalna, przed routerem miałem jeszcze standardowy router od operatora, problem polegał na tym, że kabel do di-524 został podłączony nie do wejścia WAN. Dziękuję za pomoc. Teraz mam inny problem: Zresetowałem AP, ustawiłem od nowa jako client, drukarka chodzi, jednak po czasie przestaje. Pomaga chwilowe odłączenie zasilania od AP. Jednak wolałbym żeby nie trzeba było za każdym razem przed drukowaniem tego robić. Czy ktoś wie jakie mogą być tego powody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...