Adamek915 Napisano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2012 Witam wszystkich mam do was pewne pytanie otóż kupiłem pewne słuchawki przez internet w sklepie trele morele.net wszystko przyszło na czas, lecz po 2 dniach użytkowania (tak niewygodnych i ciężkich słuchawek nie widziałem jak żyje ) postanowiłem, że zamienię je na inny model tak, więc chciałem je oddać na gwarancje 10-dniową. Pudełko zostało otworzone jednak nie mogłem ich sprawdzić nie otwierając/niszcząc opakowania jak myślicie czy mogę je wymienić na inny model. I tu moje pytanie czy morele.net wymienia towary z otwartym opakowaniem i jaki może być koszt zamiany takich słuchawek na inny model. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaijitsu Napisano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2012 Specjalnie sie zarejestrowałeś aby się tutaj zapytać? Pisz do morele.net, z wymianą nie powinno być problemów pod warunkiem, że pudełko jest w nienaruszonym stanie czyt. nie rozerwane, rozdeptane whatever. Koszt wymiany to dopłata różnicy pomiędzy cenami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamek915 Napisano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2012 To znaczy tego opakowanie nie dało się otworzyć bez rozerwania i właśnie w tym jest problem. Napisałem do morele jak i dzwoniłem jednak linia cały czas jest zajęta a na e-mail jeszcze nie odpowiedzieli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaijitsu Napisano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2012 Niestety dodzwonić sie do nich jest ciężko. Tym bardziej teraz po świętach gdzie dziennie dzwoni masa klientów. Rozumiem, że to były słuchawki w zgrzewanym plastikowym opakowaniu. Ciężko powiedzieć czy przyjmą, nikt inny jak morele.net może Ci na to odpowiedzieć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2012 1. morele.net nie jest "katowickim" sklepem. 2. http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/ szczególnie punkt 9. Wniosek? Nie masz żadnej 10-cio dniowej ochrony. Ewentualna wymiana to tylko dobra wola sklepu. Co do stanu opakowania, odpowiedz sobie sam - kupując towar jako nowy, chciałbyś go otrzymać w takim stanie i opakowaniu, w jakim się ono obecnie znajduje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamek915 Napisano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2012 A i zapominałem dopisać towar zamawiałem przez internet oraz otrzymałem go kurierem . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2012 No to próbuj szczęścia... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...