JohnnyP Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam wszystkich forumowiczów, na wstępie chciałbym prosić o łagodność z uwagi na fakt że jestem laikiem i takim językiem zapewne się posługuje. Sprawia wygląda następująco: jestem klientem Netii na linii TP od paru lat, "internet+telefon", ze słuchawką wszystko ok gorzej z internetem. Podpisałem umowę w czasie kampanii "Internet bez limitu do 20Mb/s" posiadam "netiaspot". Wyniki u mnie w domu nigdy nie były oszałamiające więc w tym momencie odczułem znaczną różnicę i byłem zadowolony, choć wyniki nie były zbliżone ani o promil do obiecanych. Jednak ostatnio (miesiąc, może dwa miesiące temu) prędkość pobierania drastycznie spadła. Do tej pory to było jakies 1200kB/s (eh) i jakoś mnie to zadowalało, obecnie prędkość pobierania to w porywach 270kB/s. Nie zmieniałem ustawień, sprzętu też nie. Zaznacze że w sieci jest jeden PC po kablu Ethernet i laptop przez Wifi, plus sporadycznie dwa smartphony. Co robić w takim razie? -Na pewno dzwonić, dzwonić i dzwonić. Tylko o co pytać i o co prosić? Proszę o pomoc, z góry dziękuje. Powiedzcie jakie dane wam są jeszcze potrzebne, postaram się wszystko w miare umiejętności umieścić. Ps. Dodam że zdecydowałem się założyć nowy temat ze względu na to że sprawa jest całkiem zawiła, a też nie znalazłem odpowiedzi na mój problem przeglądając to i inne fora, lub też korzystając z Google. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinq123 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 A zaczałes od błahej rzeczy jaka jest reset modemu ? Przydałoby sie sprawdzić parametry łącza. Ale chyba ten modem nie daje takiej możliwości. A co do dzwonienia do netii ( o ile to wina po ich stronie ) musisz zadzwonic i powiedzieć jak wyglada sytuacja, sprawdza lacze pod katem bledow itp i sie okaże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyP Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 Tak, resetowałem modem. "Przydałoby sie sprawdzić parametry łącza." - podać wyniki jakiegoś speed testu, tak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinq123 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 Raczej chodzilo mi o tlumienie na laczu itp :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyP Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) Dobra, zalogowałem sie na Netia spot. Tłumienie linii: 26.20 dB Downstream / 12.30 dB Upstream Edytowane 6 Stycznia 2013 przez JohnnyP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinq123 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 A snr margin ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyP Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 Margines zakłóceń: 22.80 dB Downstream / 20.50 dB Upstream Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinq123 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 Dzwon do netii, lacze wydaje sie ok po Twojej stronie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyP Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 I o co prosić? Żeby sprawdzili? I ew. dopraszać sie o jak najszybsza zmiane, tak? Ktoś coś wspomnał żeby o uploadzie wspomnieć też żeby zmienili. Nie mam doświadczenia w rozmowach z takimi osobami, a przyznam też że nie przepadam za nimi... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 http://forum.purepc.pl/topic/221302-internet-w-netii-dla-klientow-tp/ w tym temacie pisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...