ten30 Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2013 Witam, Wybaczcie że piszę na tym forum ale nie wiem juz gdzie mam opisac problem. Zakupiłem bluray i podłączyłem kablem do routera TPlink wr340g i wywala mi błędy o braku sieci na tej samej zasadzie podpiąłem Tv z routerem i nie było problemów po minucie znalazł sieć w tym wypadku nie mogę. Możecie coś doradzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimasek Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2013 Wymiana kabla, sprawdzenie ustawień na urządzeiu czy masz DHCP (automatyczne pobieranie adrsów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten30 Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2013 dziękuje za odpowiedź wymieniłem kabel i to samo przypisywanie adresów IP mam automatycznie, ręcznie mogę wpisac ale nie wiem co z routera dane z LAN czy WAN? z Tv zrobiłem identycznie router tv kabel i po minucie wykryło sieć a tu jakaś lipa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grog24 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2013 A jaki to odtwarzacz? Wymiana kabla nie jest potrzebna jeśli tym samym podłączyłes TV i było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...