Skocz do zawartości
Hybubgi

Laptop do 2.5k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie. 

Na wstępie napiszę, iż jestem laikiem sprzętowym, a moja wiedza opiera się na tym co było 10 lat temu i tutaj pojawia się pewien problem. Moja panna zamierza kupić laptopa za w/w cenę, a mi dała misję doradzenia jej. Jako, że nie chcę jej wcisnąć bubla, a dobrze działający sprzęt zwracam się do Was.

Laptop takowy powinien:

- udźwignąć Diablo III oraz Simsy wszelakiego rodzaju od czasu do czasu

- na co dzień służyłby do działającego skype oraz kilku kart w przeglądarce nie dostając bzika przy tym

- zmieścić się w w/w przedziale cenowym

- być nowy

Firma Acer została przez nią wykreślona.

To by było na tyle.

Z góry dziękuję za wszelakie rady. 

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

http://www.x-kom.pl/p/168012-notebook-laptop-15-6-dell-inspiron-3537-i5-4200u-8gb-750-win8-hd8670m.html?partnerid=100180188&sm12=MTY=&ts=1394648875&token=1d79690821027b5b5c1644ba114d9ed5

Procesor i5 niskonapieciowy,

8GB RAM,

karta, która poradzi sobie z sims3/diablo3,

mocna bateria, która wytrzyma do 6-7h na jednym ładowaniu

Windows8

Dobra jakość wykonania, rozszerzona gwarancja DELL + porządny serwis

lub

http://www.x-kom.pl/p/153439-notebook-laptop-15-6-asus-k56cb-xo319h-i3-3217u-4gb-120750-dvd-win8-gt740.html?partnerid=100180188&sm12=MTY=&ts=1394648875&token=1d79690821027b5b5c1644ba114d9ed5

i3 niskonapięciowy słabszy niż w/w i5

4 GB RAM

Matowa matryca

Mocniejsza karta graficzna 

Dużo słabsza bateria (2-3h)
Gorsza jakość wykonania

Edytowane przez kaijitsu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ode mnie Lenovo Z510 z i3 (4generacja) i GT740 - całkiem solidnie wykonany laptop, matowa matryca, ładny design co może być kluczowym argumentem dla kobiety :), karta graficzna bez problemu da sobie radę z wyżej wymienionymi gierkami, a nawet nowszymi i bardziej wymagającymi.

• Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź