M1xowy Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) Witam, z racji tego że posiadam laptopa z ekranem 15', chciałem kupić jakiś zewnętrzny monitor na studia. Jestem studentem II roku (od października) informatyki, także główne zastosowanie monitora to będzie nauka w programach typu autocad, photoshop( co prawda nie mam tego w planie na studiach ale osobiście interesuję się grafiką i lubię sobie "podłubać"). W wolnych chwilach monitor będzie służyć mi do oglądania filmów/seriali (jestem maniakiem w tych sprawach) także szukał bym czegoś co nie męczy oczów, ponieważ lubię siedzieć po nocach i męczyć seriale. Oczekiwałbym też żeby matryca była matowa i nie przeszkadzało by słońce. Fajnie by było gdyby monitor posiadał tuner TV wraz z pilotem bo lubię też czasami pooglądać TV, lecz nie jest to warunek konieczny, z racji tego że mam zewnętrzny tuner (pod usb). Lubię sobie też od czasu do czasu pograć w gierki, głównie FPS'y. Rozdziałka FHD, matryca coś na IPS'ie, 23-24'. Cena jaką mogę przeznaczyć na monitor to max 800 zł. Osobiście jestem zainteresowany tym modelem: http://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/lg-23ma73d-pz.bhtml?from=lg#opinie Prosiłbym o opinie jak o inne propozycje, ponieważ nie za bardzo ogarniam kwestię monitorów. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Edytowane 31 Lipca 2014 przez M1xowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dida1007 Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2014 Ten spełnia wszystkie twoje wymagania (sam go posiadam i polecam): http://www.morele.net/monitor-led-dell-p2414h-23-8-ips-1920x1080-vga-dvi-d-hdcp-dp-4xusb-3yppg-606671/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...