bananoluczo Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2015 Tak na wstępie chciałbym się przywitać bo jestem tu nowy a teraz do rzeczy. Miesiąc temu kupiłem tablet Lenovo Yoga 2 z W8 jednak sprzęt okazał się posiadać wady a dokładniej matrycy. Na czarnym tle przy krawędziach jest widoczna żółta poświata. Idąc za ciosem postanowiłem bliżej się przyjrzeć ekranowi i okazało się ze posiada rój hot pixeli. Trzeci defekt to rozlewanie się matrycy przy otwieraniu metalowej nóżki, widocznie tworzą się jakieś naprężenia. Chciałbym się zwrócić do Was z pytaniem jak postępować w takiej sytuacji. Reklamować z tytułu niezgodności z umowa czy odesłać na gwarancję?. Gwarancji się trochę boje bo w internecie ich serwis nie cieszy się zbytnią renomą. Jeśli jednak będę musiał to najpierw udam się do rzeczoznawcy niech wyda dwie opinie jedną o stanie urządzenia a drugą o wadach. Innej opcji nie widzę po przeczytaniu jakie cuda dzieją się w serwisie Lenovo / Medion. Jak to rozstrzygnąć?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2015 Tylko i wyłącznie reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bananoluczo Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2015 W takim razie dzisiaj się przejade do sklepu i zareklamuje. Wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...