marcin216 Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Proszę o pomoc w kwestii routera Cisco RV320. Otóż odkąd zmieniłem u klienta routera na wcześniej wspomniany, użytkownicy Windowsa 8.1 zaczęli mieć problem z zdalnym pulpitem (RDP), podczas pracy co kilka minut zrywa połączenie na kilka sekund i tak przez cały czas połączenia. Co najlepsze użytkownicy systemu Windows 7 nie mają takiego problemu...Czy komuś przychodzi coś na myśl co może być tego przyczyną? Soft routera oczywiście najnowszy, Windows oryginalny oraz zaktualizowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 z tym rutkiem było sporo problemów (VPN bug, oraz inne) więc w sumie mnie to nie dziwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...