querke Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Witam serdecznie. Zmagam się z dziwnym problemem i będę wdzięczny za każdą radę, która mogła by pomóc w jego rozwiązaniu. Sprzęt : 1. Sound Blaster 5/Rx 2. Płyta główna Asrock x99 Extreme 6 3. Głośniki Microlab FC530 4. Windows 7 Profesional Problem jest dla mnie dziwny, gdyż system wykrywa Sound Blaster 5/Rx, sterowniki są aktualne dopasowane do systemu operacyjnego. System Windows widzi „dźwięk” tzn. w panelu sterowania -> dźwięk widać ruszający się zielony słupek. Próbowałem już wszystkiego co przyszło mi do głowy: - Przeinstalowywałem SB 5/RX - Przekładałem do innego PCI – instalowałem od nowa - Odinstalowywałem zintegrowaną kartę muzyczną i wyłączyłem ją w biosie po czym zainstalowałem tylko SB. - Na wszelki wypadek próbowałem wkładać jack od głośników do różnych wejść w karcie. - Używałem słuchawek do testów, gdyby nagle awarii uległy głośniki. - W panelu od SB wszystko jest ustawione poprawnie, nie posiada za dużo opcji. Dodam, ze zintegrowana karta działa bez problemu oraz gdy podłączam głośniki do SB to słychać standardowy cichy szum (jak by płynął prąd przez wejście jack), jednak mimo wszystko dźwięku nie ma. Po tych wszystkich próbach zaczynam podejrzewać, ze trafiłem na uszkodzoną sztukę SB 5/Rx bo innych pomysłów już nie mam. Jeśli ktoś z mojego opisu wywnioskuje cokolwiek i ma jakiś pomysł na rozwiązanie problemu będę wdzięczny za pomoc. Zdjęcie 1 Zdjęcie 2 Aktualizacja : Sprawdziłem SB na innym kompie i wszystko działa prawidłowo. grrrr help! Pozdrawiam Edytowane 23 Listopada 2015 przez querke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
querke Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam. Udało mi się znaleźć informacje na temat mojego problemu. Na jakimś zagranicznym forum wyczytałem, że karta muzyczna Sound Blaster 5/RX ma problem z działaniem wraz z chipsetem x99. Wsparcie techniczne Creative niestety nie znalazło rozwiązania tego problemu, wiec oddałem kartę do sklepu. Mam nadzieję, ze w przyszłości te informacje uchronią kogoś od złego zakupu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...