Kondziu Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2016 Witam forumowiczów, Parę miesięcy temu kupiłem nowy komputer, poniżej znajduje się jego specyfikacja: Corsair RM650 650W Gold PSU100-FS-C901-KR ITX ACX COOLER6GB GByte GTX 980Ti G1 GAMINGIntel Core i7 6700K s1151 4.0GAsus Z170 PRO GAMING Mobo2x4G CorVENG LPX DDR4-30001TB WD1003FZEX Black SATA3 64M Dokupiłem zestaw głośników Logitech Z333. Zacząłem zauważać, że tylko z lewego głośnika wydobywa się szum (od czasu do czasu). Napisałem do Logitecha i przysłali mi nowy zestaw ale sytuacja się powtarza. Mam także słuchawki Corsair VOID RGB, które podłączam przez USB i kiedy ostatnim razem grałem w The Division mogłem słyszeć szum w równych odstępach czasowych. Co może być tego przyczyną? Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić co jest nie tak? Wynika z tego wszystkiego, że to wina mojego sprzętu, da się to jakoś naprawić? Dodam, że mam zainstalowane wszystkie nowe sterowniki. Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2016 Spróbuj wyłączyć urządzenia radiowe - wifi router, karty, telefony i zaobserwuj czy szumy się pojawiają. mogłem słyszeć szum w równych odstępach czasowych. Jakie to mniej więcej interwały? 5 sekund szumu / minutę ciszy? 1 s / 1s ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ent Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2016 Czy Twoje słuchawki są widziane jak osobne urządzenie audio (karta dźwiękowa) w systemie? Szum był taki sam zarówno przy korzystaniu z głośników jak i ze słuchawek? W przypadku audio szum może mieć wiele źródeł - uszkodzone/niedokładnie włożone kable, zakłócenia wewnątrz obudowy uszkodzona dźwiękówka na płycie. Dziwne natomiast, że słyszałeś szumy też na słuchawach podłączanych przez USB. Wtedy nie używasz ani dźwiękówki na płycie, ani kabli, którymi podłączone są głośniki. Może też być tak, że szumy w głośnikach powodowane są czym innym niż szumy w słuchawkach. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Dziękuję za odpowiedzi. Mieliście rację. Szumy zniknęły, kiedy odłączyłem kartę sieciową (bezprzewodowa Wi-Fi, podłączana pod USB) od komputera. Nie wiem w sumie co powinienem zrobić, ponieważ nie mam możliwości podłączenia internetu kablem. Czy gdybym kupił inną kartę to myślicie, że szumy dalej by się pojawiały czy tylko ta jedna jest zepsuta? Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Przedłużacz usb i umieść kartę dalej od głośników, ich przewodów, kompa. Powinno pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...