jarek21212 Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2016 Witam,mam pytanie do ekspertów, zastanawiam się nad kupnem laptopa outletu w którym była wymieniana płyta główna(przez producenta).Na sprzęt jest 24 miesięczna gwarancja. Jaka jest szansa że będą z tym laptopem problemy, zarówno podczas okresu trwania gwarancji oraz po jej zakończeniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2016 Taka sama jak przy nowym sprzęcie. Jeśli model / seria była awaryjna, to szansa jest duża, że usterka się powtórzy. Bardziej martwiłbym się o to, czy płyta była rzeczywiście wymieniona czy może ktoś dokonał reballingu opalarką. Dryga sprawa, kto jest gwarantem? Jakaś poważna firma czy allegrowicz u którego czerwono w komentarzach. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek21212 Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Taka sama jak przy nowym sprzęcie. Jeśli model / seria była awaryjna, to szansa jest duża, że usterka się powtórzy. Bardziej martwiłbym się o to, czy płyta była rzeczywiście wymieniona czy może ktoś dokonał reballingu opalarką. Dryga sprawa, kto jest gwarantem? Jakaś poważna firma czy allegrowicz u którego czerwono w komentarzach. X-KOM, MSI model GE62 Apache Pro, jeśli chodzi o awarie to znalazłem tylko to że komuś klawiatura nie działała Edytowane 15 Lipca 2016 przez jarek21212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tigeree Opublikowano 26 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2016 MSI GE to nie cudo ale nie miał większych problemów poza drainem baterii przy pełnym obciążeniu (przy podpiętym zasilaczu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...