michalinda Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Dzień dobry,Niedawno odkopałem na strychu swój stary komputer i postanowiłem ze trochę się nim "pobawię". To stary AMD Athlon 2000 chyba, całość przeniosłem do innej obudowy komputera siemens pentium 4. Wszystko wygląda fajnie i działa (zasilacz który zasila zestaw to ten oryginalny z siemens p4).Na wstępie: kompletnie nie znam się na napięciach itp. Sprawdzając w biosie zauważyłem że w przypadku tego oryginalnego zasilacza z Pentium 4 brakuje linii -5V, natomiast kiedy podłączam swój stary zasilacz ten który był w komputerze z AMD na lini -5v są dane. (jak na zdjęciach) 1. Zasilacz stary od athlona https://zapodaj.net/43a8825061a4f.png.html 2. Zasilacz z obudowy siemens od pentium4 https://zapodaj.net/3da3dccd4c725.png.htmlTeraz nie wiem czy mogę zostawić ten zasilacz z P4 bez linii -5v czy lepiej wsadzić stary zasilacz? To drugie wiąże się z lekką modyfikacją obudowy niestety.Jeśli ktoś zna się na rzeczy to będę wdzięczny za informacje. Dzięki i pozdrawiam. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez michalinda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jeśli wszystko działa, możesz zostawić ten bez -5V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...