Marcin563 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam posiadam kartę graficzną Asus Rog Strix Gaming Rx 5700 8gb. Pobrałem program do sterowania RGB i oto mam taki problem wyskakuje mi komunikat, proszę o pomoc, kompletnie nie wiem co zrobić. "AuraService is currently unavailable. Please close Aura and check if AuraService is installed and started properly" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK74 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2019 Spróbuj zainstalować samo AuraService jeszcze raz. Lokalizacja jak niżej po wypakowaniu z archiwum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin563 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zrobiłem jak mówiłeś, żadnej reakcji po kliknięciu na aplikację, tylko to mi się zainstalowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK74 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2019 Sprawdź w usługach czy masz AuraService albo coś podobnego i jaki ma stan. Poniżej poglądowo gdzie szukać. Jak nic nie znajdziesz - odinstaluj soft i zainstaluj jeszcze raz. Jeśli znajdziesz usługę ale nie działającą to uruchom ją i sprawdź wtedy. Jeśli to nic nie da to spróbuj reinstalacji. Jak nie pomoże - nie mam innych pomysłów. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK74 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2019 W zasadzie to od tego powinienem zacząć - instalowałeś oprogramowanie ze strony Aura czy ze strony Asusa? Jeśli z pierwszego źródła to odinstaluj i zainstaluj z drugiego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin563 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2019 Ze strony asusa pobierałem. Poddaje się, z innymi kartami od innych producentów nie miałem problemów z oprogramowaniem. Ode mnie wielki hejt za takie traktowanie klienta. Dopłacasz za kulturę pracy i ledy 200 zł, otrzymujesz nie działające softy. Dzięki byku za poświęcenie czasu, ale w moim wypadku nie widać efektów. Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin563 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2019 Problem zniknął po formacie komputera. I tak miałem zrobić format bo już nieźle zaśmiecony był. Dzięki jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...