Vegost Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam, Czy ktoś miał do czynienia już z serwisem gwarancyjnym firmy AOC? Otóż dwa dni temu napisałem do nich o problemie z matrycą (pokazał się czerwony subpixel) po pół roku od zakupu monitora za 3,5k zł. Wkurzyłem się. Wypełniłem wniosek, podałem namiary na siebie i tyle. Jedyne wiadomości, które od nich dostaje to takie jak na screenshocie. Czy ja mam jakoś odczytać ich wiadomość poprzez nuner sprawy, czy jak? Bo nie rozumiem. Nigdzie na stronie nie ma opcji kontaktu do nich przez ten numer i nie ma nawet jak zobaczyć, czy coś się dzieje. Macie jakieś rady? Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez Vegost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...