paulo8880 Napisano 5 Października 2023 Zgłoś Napisano 5 Października 2023 Drodzy, Dzisiaj przyszedł technik z Play i podłączył mi internet od Play'a - światłowód do skrzynki w budynku (Fttx). Router jest postawiony w IPv6 i DHCPv6. Występują następujące problemy (niektóre zarówno przy połączeniu kablem, jak i przez WiFi). - Utraty internetu przy dobrym połączeniu wifi z routerem (Połączono, brak internetu) - Przy łączeniu się z siecią przez dłuższą chwilę urządzenie jest połączone ale nie ma internetu. Po tej dłuższej chwili pojawia się internet. - Czasami strony się nie ładują, czasami nie za pierwszym razie, czasami bardzo wolno, a czasami ładują się ale bez obrazków. - Nie przechodzą tokeny i google pay. Problemy występują na różych urządzeniach - na smartfonach, telewizorze, PLAY TV BOX-ie i laptopach. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonusso3 Napisano 5 Października 2023 Zgłoś Napisano 5 Października 2023 Jak router? Tylko IPv6? traceroute sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon.IT Napisano 3 Maja Zgłoś Napisano 3 Maja Przerabiałem u klienta - rozłączanie i gubienie ustawień. Router od play zostawiony na ustawieniach defaultowych, Pod to podpięty kolejny router na którym działa firma: drukarki, komputery, laptopy kamery itp. Urządzenie u mnie resetowało się do fabryki co 48h 🙂 dlaczego? A nie wiem mówili na infolinii że ono pobiera często firmware.... gdzie nawet wersje sie nie zmieniają. Polecam sprawdzić takie rozwiązanie i wyłaczyć na routerze operatora ipv6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...