Cyberchild Opublikowano 20 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2003 zainstalowalem sobie ostatnio XP (wczesniej 2000) i bardzo czesto wysypuje sie i wlacza sie niebieski ekran z komunikatem IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL lub PFN_LIST_CORRUPT po czym następuje zrzut pamięci Czy to moze być kwesta sterowników ? Co można na to poradzić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rout Opublikowano 20 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2003 tez tak mialem.. ale wiesz co sie okazalo? ze 1 dysk nie moze byc podpiety do raida na moim mobo [ nie wiem czy wszystkie tak maja] przelozylem hdd na ide i narazie smiga bez blue screenow. opisz dokl. jaki masz sprzet Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyberchild Opublikowano 20 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2003 Napisze jutro ja spisze ze sprzetu, bo w tej kwestii jestem laikiem wiem tylko ze mam durona 1.3, płyte via, dysk 40 samsunga a windowsa na fat 32 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycho Opublikowano 20 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2003 Ja od czasu do czasu tez tak mialem (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL), ale po update'cie BIOS-u na najnowzszy objawy "chyba" ustapily. Byc moze winny jest SP1 do WinXP Pro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyberchild Opublikowano 20 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2003 tzn. ze powinienem zainstalować sp1 i to powinno pomóc ? BTW. Jak sie robi upgrade Biosu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miope Opublikowano 20 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2003 BTW. FAQ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...