Dr.Crash Opublikowano 9 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2002 Witajcie! Dzięki uprzejmości Dr.-ka, chcę skierować do Was pytanie dotyczące podkręcenia pamięci. Nie ukrywam że jestem początkujący w tych sprawach, dlatego prosiłbym o w miare nie skomplikowane odpowiedzi. tak się składa że też jestem posiadaczem płyty Epoxa 8kha+. Ostatnio próbowałem przyśpieszyć pamięć. Ale niestety bez rezultatu. Jak dokładnie to przeprowadzić? Tudzież wyczytałem coś o ustawieniach 100/133 a nawet i większych. Gdzie to się ustawia? Sprawdzałem taką opcję jak DRAM Clock. Ale tam mam do wyboru jedynie wartość 100 lub 133. A słyszałem że niektórz wychodzą powyżej 133. Z góry dziękuję za pomoc. :lol: Sławek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakac Opublikowano 9 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2002 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom.O Opublikowano 9 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2002 W menu gdzie zmianiasz napięcia możesz podkręcać magistrale systemową. Standardowo masz 133MHz i napięcie dla pamięci 2,6V (tak mają EPOX'y 8KHA+) i 1,75 dla procesora. Możesz od razu nastawić 140 - komputer powinien się podnieść bez najmniejszych problemów... Jak wczyta windowsa i wszystko będzie ok to podnoś dalej. Gdy będzie zwis to zwiększasz napiecie. Nie przekraczaj na pamięciach 2,8V. Jak masz szczęście to będzie działało na magistrali 166MHz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Crash Opublikowano 9 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2002 Tak, ale ktoś mi ostatni mówił że ten model epoxa, ma osobne możliwości kręcenia prockiem (przez fsb), a osobne pamięcią. Czy to prawda? :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...