Skocz do zawartości
k_luke

Jak łatwo stworzyć logowanie do strony?

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem w tych kwestiach, więc proszę o poradę jak łatwo stworzyć logowanie do strony internetowej? Drugie pytanie jest następujące: czy nie ma problemu z założeniem forum w takim stylu jak to, tzn. z takimi opcjami, lecz o innej tematyce?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jestem laikiem w tych kwestiach, więc proszę o poradę jak łatwo stworzyć logowanie do strony internetowej?  

mozesz uzyc programu htpasswd z apacha albo napisac w php skrypt ktory sprawdza dane podane przez formularz.

pierwsze wymaga konta shellowego na serwerze, drugie troche umiejetnosci pisania w php.

Drugie pytanie jest następujące: czy nie ma problemu z założeniem forum w takim stylu jak to, tzn. z takimi opcjami, lecz o innej tematyce?

potrzebujesz konta z php i mysql, oraz samego forum. forum znajdziesz np tutaj http://www.phpbb.pl/?m=home , za darmo do sciagniecia.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ad 1. jakie logowanie ?

chodzi ci o stworzenie kont userow i wybrani tylko moga sie logowac ? potrzebujesz w takim razie jakiejs bazy danych.

bez php sie nie obejdzie ...

jezeli natomiast chodzi o logowanie do strony internetowej - czyli zwykle haslo zeby przegladac www - rowniez polecam php ... ;)

lub jezeli nie znasz to prosty skrypcik javy

<script Language="JavaScript"> function password (pass)  { var password = '' if (password != null){         location.href= pass + ".html"; } } </script>

plus jakis prosty formularz np.

<form name="login"> <input name="pass" size="20" type=password><br> <input type="button" value="OK" onClick="password(form.pass.value)"> <input type="reset" value="Reset"> </form>

dziala na zasadzie ze wpisane haslo to rownoczesnie nazwa strony np. strona na haslo to xxx.html wiec zeby ja odwiedzic i uzyskac dostep haslo bedzie brzmialo "xxx"

zalety: prostota