[cahe] Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Kupilem sobie PAPST'a 120mm i chcie go zamontowac na moj radiator. Aktualnie chodzi tam sobie glosny cooler 80mm. Przejsciowke raczej chce zrobic sam, bo niepotrzebne mi zadne UV-activ + witamina C od Revolteca. Jakies pomysly? Widzialem tylko schemat na http://www.filestorm.de/Workshop/fanad.html, ale tam sa opisane inne wielkosci (80->60 i 60->50). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[cahe] Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Fajnie, ze kilka watkow nizej jest taki sam temat :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Ostatnio natknąłem się na coś takiego na jakims francuskim forum: Francuz tez potrafi :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[cahe] Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2004 hm... drewno? :P ciekawe jakie opory to stwarza ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 4 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2004 "]...Przejsciowke raczej chce zrobic sam, ... Jakies pomysly? ... tak sa pomysly 1. zrobic cos takiego jak w CM AERO 7+ tu kiedys opisywalem i dawalem linki/fotki http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?p=646...ght=aero#646553 2. wyciac dziure w boku obudowy (na wysokosci procka) i wentylator przykrecic do tego boku a powietrze skierowac na radiator przy pomocy zwezajacego sie (ku radiatorowi) tunelu - mozna wykonac z cienkieja blachy Alu badz z cienkiej plexi (poszukaj w postacj SpiderMan'a) sa 2 + tego rozwiazania: nie obciazasz wentylem zaczepow od socketa, zasysasz powietrze z zewnatrz budy (lepsze chlodzenie), ale sa tez 2 - przy tym rozwiazaniu: wciagasz wiecej kurzu (ewentulane filtry powoduja spadek wydajnosci/efektywnosci), masz wiekszy halas bo wentyl jest jakby na zewnatrz (mozna to wyeliminowac tworzac jakis rodzaj tlumika itd jak pokombinujesz to mozesz od razu wyeliminowac i kurz i hałas - np przy pomocy samochodowego filtru powietrza ale nie stozkowego tylko takiego duzego plaskiego jak np w FSO 1500 lub Polonezie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...