Skocz do zawartości
Nargil

Dziwna wydajnosc w nfs:u

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie:

win xp

Moj komp to palomino 1800@1900

768 ram 280 mhz ( synchro )

soltek drv5 ( kt 333 )

gf 4 mx 128 bit ( 270/405@310/435 ) - detonator 43.51 ( wlasnie taki ma kumpel i sprawdzalem czy na nim tez bedzie mi tak extra chodzic )

 

nie moge sobie pograc na high detal w 800x600 przy wylaczonym aa i af.

Wcale bym sie nie burzyl, bo chyba kazdy wie jaki mam shit grafike, gdyby nie fakt ze kumpel na:

 

win 98

1700+ ( nie krecone )

512 mb 266 mhz

gigabyte GA-7VA

gf 4 mx 64 bit ( 250 / 265 ) - detonator 43.51

gra sobie na high detalach w 800x600 i wylaczonym aa i af ( * high = wlaczone wszystkie opcje na max, ktore gf 4 mx jest wstanie wyrenderowac, niektore sa zablokowane i nie da sie ich zmienic )

 

3dmark pokazuje jak powinien pokazywac 5800 (moje) vs 2700(jego) pkt.

 

Nie jest to zadna sciema, bo widzialem jak u siebie gra w nfs i wszystko ladnie reflektuje ( detale high w opcjach ) i dynamika gry jest bardzo dobra ( zadnego zacinania )

 

czyzby po prostu nfs dostawal tak wielkiego kopa na win98 ?

Sytuacja jest conajmniej dziwna.

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7783704 <- compare tego wlasnie kumpla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...