postal1 Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2004 witam - chciałbym aby ludziki grające kiedykolwiek w q3UrT powiedziały mi czy na sprzęcichu w podpisie da sie pośmigać - q3 1024 na max chodzi ok, cpma tak samo ! nie wiem tylko czy UrT śrubuje silnik q3 czy nie, więc nie wiem czy jest sens ściągać prawie 500MB zeby sie przekonac ze ma sie złom :evil: z góry dziękówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Sid-The-Rat=> Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2004 gralem w ut beta3 na gf2mx 400 - naturalnie w nienajwyzszych detalach - ale w 1024 szlo grac w miare plynnie na szczescie do polprofesjonalnej gry nie jest potrzebne 125fps wiec mozesz sie nie przejmowac - wielkiej straty w dlugosci skokow nie odczujesz ale na dobrej gf2mx400 idzie zmusic ut do robienia 125fps [wysoki picmip, wysokie curves, powylaczane swiatla, bilinear itp - do tego dymki i muza - choc mowie - to jest potrzebne na naprawde wysokim poziomie wtajemniczenia w skrocie - tak, ut srubuje, ale da sei to wylaczyc i grac calkiem przyjemnie [mapy tylko beda ci sie dosc dlugo ladowac - malo ramu i wolny proc w starej architekturze...] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Ja jeszcze w urt gralem na starym kompie (c400 z gf2mx) ale wersja 2.5 tak nie byla wymagajaca. Ja uwazam ze powinno ci chodzić, moze nie zajezaje ale grać bedzie mogl w miare komfortowo... ale imho o full detalach zapomnij jak marzysz o duzyej ilosci fps(zreszta gar jest multiplayerowa wiec grafa nie gra tak wielkiej roli - ja u siebie gram na vertexach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
postal1 Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2004 juz zasysam z urt.net - jak odpale to posprawdzam i dam znac - moze sie jeszcze komus to przyda :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Ja na moim sprzecie w podpisie w UT na 1024 i wszystko na maxa procz light mapa mam od 45-110 fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajQ Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 uhuhuhuh, ale stary temat wykopię ;) ale mam taki mały problem. nie mogę odpalić iourbanterror z obsługą SMP. skompilowałem ze źródeł, w grze ustawiam r_smp 1 a UrT dalej korzysta tylko z jednego rdzenia. co ciekawe jak odpalę jako mod do Q3 to wtedy quake wykorzystuje obydwa rdzenie. niestety ostatnio nie mogę podkręcać swojego procka co powoduje spadki fps przy ioUrT (na 1 rdzeniu) a przy Q3 dziwnie myszka działa (jakby troszkę inne sensitivity w pionie). może przypadkiem ktoś wie jak sobie z tym poradzić ;) a tak w ogóle to polecam gre - www.urbanterror.net - sam już gram parę lat i nie znudziła mi się ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...